;
coinex

تصاویری صمیمانه از هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل (Hande Ercel)

تصاویری صمیمانه از هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل را در ادامه ببینید. هانده ارتباط نزدیکی با خانواده‌اش را دارد و متاسفانه مادرش را در جوانی از دست داده است.

تصاویری صمیمانه از هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل

غمزه ارچل خواهر هانده نیز از افراد مشهور در ترکیه است. او یک اینفلوئنسر است که به همراه همسرش ویدیو‌هایی را برای اینستاگرام تهیه می‌کنند. به این ترتیب ویدیوهایی تبلیغاتی نیز تهیه و در صفحه‌شان منتشر می‌کنند.

غمزه از استایل‌های متفاوتش و زندگی خانوادگی‌اش در اینستاگرام منتشر می‌کند. دختر او ماوی آیلین، سه ساله است و در سنین کودکی دچار بیماری سرطان شده است. هانده و غمزه مادرشان را در سال 2018 به خاطر بیماری سرطان از دست دادند. به همین خاطر نام آیلین را به یاد مادرشان بر روی دختر غمزه گذاشته‌اند.


بیشتر بخوانید:


هانده بازیگر زیبای ترک، تعطیلات تابستان را با خانواده‌اش سپری می‌کند. در اینستاگرام تصاویر بسیاری از لحظات خوب شان را به اشتراک می‌گذراند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید:

غمزه ارچل خواهر هانده

غمزه ارچل خواهر هانده
غمزه ارچل خواهر هانده

هانده متولد 1994 ترکیه است و به بازیگری می‌پردازد. او چهره تبلیغاتی برند آتاسای، دفاکتو، نوکتر و خمیردندان سیگنال نیز می‌باشد. در روزهای اخیر، پس از وقوع زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه، هانده به همراه بسیاری از هنرمندان ترکیه مشغول امداد رسانی به زلزله‌زدگان بود.


بیشتر بخوانید:


به زودی سریال جدید هانده ارچل با نام “دو غریبه” از کانال فاکس ترکیه منتشر خواهد شد. در این سریال هانده و بوراک دنیز پارتنر یکدیگر هستند. تابستان 2023 فیلمبرداری سریالی دیگر از هانده آغاز خواهد شد. این سریال برای پلتفرم دیزنی پلاس آماده می‌شود و هانده نقش یک پری دریایی را ایفا خواهد کرد.

تصاویر هانده و خواهرش غمزه

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر