;
coinex

تجربه اقامتی لاکچری با رزرو هتل الیزه شیراز

شیراز، یکی از زیباترین شهرهای ایران است که هر ساله، از تعداد زیادی از مهمانان ایرانی و خارجی میزبانی می کند. در شهر شیراز، تعداد زیادی مکان تاریخی و باغهای سرسبز وجود دارد که بازدید از این جاذبه های دیدنی، شما را شیفته خود می کنند. برای تجربه سفری لذت بخش به شیراز، باید در هتلی مجهز و زیبا اقامت داشته باشید تا بتوانید سفری رویایی را تجربه کنید و تعطیلاتی بی‌نظیر داشته باشید. هتل الیزه شیراز ، یکی از هتل های بسیار زیبا و بی نظیر در شیراز است که با اقامت در آن، می توانید اقامتی رویایی را در شهر شیراز تجربه کنید.

هتل الیزه، یکی از بهترین بوتیک هتلهای ایران است که در یکی از مناطق مدرن شیراز ساخته شده است. هتل الیزه شیراز، هتلی چهار ستاره است که محیطی لاکچری با امکانات رفاهی عالی دارد و گزینه‌ای عالی برای اقامت در شهر شیراز است.

اگر قصد سفر به شیراز را دارید و به اقامت در هتل الیزه شیراز علاقه‌مند شده اید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با امکانات این هتل آشنا شوید.

معرفی هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز، هتلی چهارستاره است که در سال 1394 فعالیت خود را شروع کرد. این هتل در یکی از مناطق مدرن شهر شیراز واقع شده است و محیطی شیک و لاکچری دارد.

هتل الیزه تاکنون چندین بار از سوی سازمان گردشگری ایران به عنوان «هتل نمونه و ممتاز» معرفی شده است. حتی بعضی از مجلات گردشگری خارجی نیز هتل الیزه را برای اقامت در شیراز به گردشگران توصیه می کنند و این موضوع، نشان دهنده استانداردهای بالای هتل الیزه شیراز و کیفیت خوب این هتل است.

در هتل الیزه شیراز، 68 اتاق و سوئیت با امکانات مختلف وجود دارد. در این هتل چهارستاره، شما می توانید از بین انواع اتاق های دو تخته دابل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دابل ویو کوه، اتاق دوتخته توئین بالکن دار، اتاق سوئیت سه تخته جونیور و سوئیت سه تخته رویال، واحد اقامتی دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

کف اتاق های هتل الیزه با لمینت پوشانده شده است که حس تمیزی و گرما را به شما منتقل می کند. برای راحتی مسافران عزیز، از تشک های طبی آلمانی استفاده شده است. چشم انداز اتاقهای هتل الیزه، رو به کوه یا خیابانهای شهر است و شما می توانید مناظر زیبایی را از پنجره اتاقتان مشاهده کنید.

امکانات رفاهی هتل الیزه شیراز

در تمامی واحدهای اقامتی هتل الیزه شیراز، شما می توانید از امکانات مختلفی مانند یخچال، چای ساز، وان، حوله، دستمال کاغذی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، کنسول بازی ایکس باکس 360، چیلر، مبلمان، جالباسی، سشوار، لوازم بهداشتی، صندوق امانات و مینی بار بهره‌مند شوید.

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل الیزه خدماتی مانند خدمات خشکشویی، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، ترانسفر، خدمات بیدار باش و تاکسی سرویس برای مهمانان هتل انجام می شود.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل الیزه شیراز

اگر اهل ورزش و تفریح هستید، در طول اقامت در هتل الیزه می توانید از انواع امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و تجهیزات ورزشی هتل استفاده کنید و لحظات خوبی را در این هتل تجربه کنید.

خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران هتل الیزه

با رزرو هتل الیزه شیراز، سرویس صبحانه رایگان هتل به شما تعلق می گیرد. یکی از جذابترین ویژگی های هتل الیزه، سرو صبحانه متنوع در این هتل است. در وعده صبحانه هتل الیزه، انواع خوراکی های خوشمزه و مقوی مانند عدسی، لوبیا، املت، سوسیس، تخم مرغ، پنکیک، نان تازه، چای، قهوه، آبمیوه طبیعی، صبحانه ایرانی برای مهمانان هتل سرو می شود.

امکانات هتل الیزه شیراز

شما می توانید وعده های ناهار و شام خود را در داخل هتل الیزه میل کنید. رستوران «مارلین» در هتل الیزه، فضایی گرم و صمیمی دارد و انواع غذاهای خوشمزه مانند غذاهای اصیل ایرانی، پیتزا، خوراک های دریایی و گیاهی را به همراه نان تازه سرو می کند.

کافی شاپ هتل الیزه، فضایی دلنشین دارد که با بوی دانه های قهوه پر شده است و صدای دلنواز پیانو در این کافی شاپ به گوش می رسد. برای نوشیدن قهوه های خوش طعم به همراه کیک و دسر، شما می توانید به کافی شاپ هتل الیزه بروید و از نوشیدن قهوه خود لذت ببرند.

هتل الیزه شیراز کجاست؟

هتل الیزه در خیابان معالی آباد شیراز قرار دارد که یکی از مناطق شیک و مدرن در این شهر است. هتل الیزه شیراز به مکان های دیدنی مانند مسجد نصیرالملک، باغ جهان نما و… نزدیک است و می توانید به راحتی خودتان را به این مکانها برسانید. همچنین این هتل به فرودگاه و ترمینال شیراز نیز نزدیک است که باعث می شود راحت تر به این مکان ها دسترسی داشته باشید.

رزرو هتل الیزه شیراز با سامانه سفربازی

اگر به رزرو هتل الیزه شیراز علاقمند شده اید، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کنید و واحد موردنظر خود را با تخفیف ویژه در این هتل چهار ستاره رزرو کنید.

در سفربازی شما می توانید امکانات هتل الیزه و عکس های این هتل را بررسی کنید و سپس واحد موردنظر خود را به صورت آنلاین و با بهترین قیمت رزرو کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با سلام ببخشید هتل الیزه اصلا به مسجد نصیر و جاهای دیگه اصلا نزدیک نیست

    پاسخ

    از کی تا حالا معالی آباد به فرودگاه و مسجد نصیرالملک نزدیک شده!؟

    پاسخ