;
coinex

دو کارتون کودکانه و پرطرفدار

کارتون سگ ‌های نگهبان مجموعه‌ای کارتونی و جذاب برای کودکان 5 تا 12 سال است. این مجموعه در کشورهای زیادی پخش و دوبله شده و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

کارتون سگ ‌های نگهبان به حدی محبوب و معروف شد که در طراحی وسایل کودکانه مثل کیف مدرسه و انواع لوازم و تحریر از نقش‌های اصلی آن استفاده می‌شود.

کارتون سگ ‌های نگهبان درباره رایدر پسربچه‌ای ده ساله است که با کمک سگ‌های خود یک تیم نجات تشکیل داده. این تیم شامل سگ‌های آتش‌نشان، پلیس و حتی یک خلبان هلیکوپتر می‌شود! توانایی‌های منحصر به فرد سگ‌های رایدر به مردم شهر کمک می‌کند تا در آرامش و به دور از اتفاقات ناگهانی و بد زندگی کنند. سازنده این مجموعه کارتونی Keith Chapman است که پیش از این سریال کارتونی باب معمار Bob the Builder را ساخته بود. مجموعه کارتونی سگ‌های نگهبان در 9 فصل 26 قسمتی از سال 2013 تولید شده و یک فیلم سینمایی هم با همین نام در سال 2021 منتشر شد. بچه‌ها می‌توانند با تماشای این مجموعه لحظاتی شاد را تجربه کنند و درباره مسائل مهمی مثل اهمیت کمک به دیگران یاد بگیرند.

شخصیت‌های دوست داشتنی کارتون سگ های نگهبان

شخصیت‌های این مجموعه طرفداران خاص خود را دارند و کودکان با علاقه و اشتیاق، داستان‌ها و حتی طرز لباس‌ها و رنگ‌های مورد علاقه آن‌ها را دنبال می‌کنند.

رابل یک سگ از نژاد بولداگ است که به عنوان یک کارگر قوی اما مهربان در رشته راه و ساختمان فعالیت می‌کند. ترس اصلی رابل عنکبوت‌ها است.

چیس که یکی دیگر از سگ‌های رایدر در کارتون سگ ‌های نگهبان است، نژاد ژرمن شپرد دارد و به عنوان یک پلیس و کاراگاه خدمت می‌کند و نزدیک ترین دوست رایدر محسوب می شود. او حس بویایی و بینایی قوی داشته و به گربه‌ها و پرنده ها حساسیت دارد. چیس رهبر سگ های نگهبان است.

راکی تعمیرکار تیم سگ های نگهبان به شمار می‌رود و تا حدی خجالتی است.

کارتون سگ های نگهبان

زوما سگی از نژاد لابرادور است که با علاقه‌ای که به آب و شنا کردن دارد توانسته در ماموریت‌های آبی نقش مهمی داشته باشد.

اورست دختر دوست داشتنی و مهربان کارتون سگ های نگهبان است که بیشتر ماموریت‌های برفی و یخی را انجام می‌دهد.

اسکای به عنوان خلبان گروه به رایدر و دوستانش در ماموریت‌ها و نجات مردم شهر فعالیت می‌کند.

مارشال هم یکی دیگر از تیم هفت نفره از کارتون سگ های نگهبان است که وقتی تیم به آتش نشان یا پزشک احتیاج دارد به کمک دوستانش و مردم شهر ماجراجویی می‌رود.

شما می‌توانید برای تماشای فیلم سینمایی سگ های نگهبان و جدیدترین کارتون‌ها و انیمیشن‌های جدید و به روز دنیا، از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید.

کارتون باب اسفنجی، آشپز شاد و پرانرژی بیکینی باتم

یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های دنیای کودکان، باب اسفنجی است. باب اسفنجی همیشه از زندگی و اتفاقات پیش آمده شاد و خوشحال است و برای دوستان و نزدیکانش بهترین‌ها را می‌خواهد.

کارتون باب اسفنجی مجموعه‌ای کودکانه درباره زندگی روزانه یک اسفنج در دنیای زیر آب و در شهری به نام بیکینی باتم است. این اسفنج یک آشپز است و بهترین همبرگر بیکینی باتم را در رستوران آقای خرچنگ می‌پزد. دستور پخت این همبرگر سری بوده و پلانکتون در هر قسمت نقشه‌ای برای به‌دست آوردن این دستور پخت میکشد. دوستان باب اسفنجی یک ستاره دریایی به نام پاتریک، یک سنجاب به نام سندی و یک اختاپوس هستند که در کنار هم لحظاتی شاد و دوست‌داشتنی را می‌سازند.

کارتون باب اسفنجی

کارتون باب اسفنجی را زیست شناسی علاقمند به دنیای انیمیشن خلق کرد و در حین نوشتن یک کتاب ایده ساخت شخصیتی اسفنجی در زیر دریا به ذهنش رسید. از دلایل محبوبیت کارتون باب اسفنجی در بین مخاطبان کودک و حتی بزرگسال می‌توان به شخصیت‌پردازی جذاب هر کاراکتر اشاره کرد.

شخصیتی مثل پاتریک را می‌توان یکی از دوست‌داشتنی ترین شخصیت‌های دنیای انیمیشن نامید. کسی که جز دوستی به چیزی اهمیت نمی‌دهد و تا حدی هم کم هوش است که این خود لحظات شاد و خنده‌داری را برای مخاطبان می‌سازد.

برای تماشای کارتون دوست داشتنی باب اسفنجی وارد لینک زیر شوید:

https://www.digitoon.tv/animations/SpongeBob-1586

آقای خرچنگ که رئیس باب اسفنجی در کارتون باب اسفنجی است، رستورانی بزرگ دارد و پول برایش از همه چیز مهم‌تر است. شخصیت‌های تک بعدی و تیپیکال دنیای کارتون باب اسفنجی موقعیت‌های طنز و ساده‌ای را برای کودکان فراهم می‌کند.

کارتون باب اسفنجی تاکنون توانسته جوایز زیادی را در حوزه کودک و انیمیشن به دست آورد و روز به روز محبوب‌تر از سابق باشد. این مجموعه کارتونی در 13 فصل تولید و پخش شد که میانگین زمان هر اپیزود، 10 الی 15 دقیقه است.

کوتاه بودن هر اپیزود و جدا بودن محتوای هرقسمت، از دلایل محبوب بودن کارتون باب اسفنجی است. باب اسفنجی در چند فیلم سینمایی نیز ساخته و اکران شد. اولین فیلم سینمایی در سال 2004 اکران شد و توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد. در این فیلم سینمایی، باب اسفنجی و پاتریک به دنبال تاج گمشده پادشاه می‌روند.

فیلم‌های بعدی در تاریخ 2011 و 2020 اکران شدند و مورد استقبال دوست‌داران کارتون باب اسفنجی قرار گرفتند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای کارتون باب اسفنجی اینجا کلیک کنید:

لینک: دیجیتون (Digitoon.tv)

پلتفرم دیجیتون با ارائه بهترین، جدیدترین و باکیفیت ترین کارتون‌ها و انیمیشن‌ها را بیشتر بشناسید.

آدرس: تهران، خیابان خردمند جنوبی، کوچه ملکیان، پلاک یک

ایمیل: support@digitoon.tv

تلفن: ۰۲۱۴۲۵۷۰۵۷۰

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر