;
coinex

هواوی واچ 4 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه می‌شود

هواوی واچ 4 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای راهی بازار خواهد شد. ساعت هوشمند جدید هواوی قطعاً می‌تواند توجهات را به سمت خود بکشاند.

هواوی واچ 4 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به‌زودی معرفی خواهد شد. هواوی از دو سال پیش که ساعت هوشمند هواوی واچ 3 را معرفی کرد، تاکنون نسل جدید این ساعت‌های هوشمند را معرفی نکرده است. اما آنچه که در خبرها آمده است، غول چینی فناوری جهان درنظر دارد نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را مانند گوشی‌های جدید خود به ویژگی ارتباط ماهواره‌ای مجهز کند.

در خبرهایی دیگری آمده است که هواوی واچ 3 در اطراف بدنه خود از ماده‌ای بسیار مقاوم به‌نام «زیرکن» استفاده خواهد کرد که تا 4 برابر از فولاد مستحکم‌تر است. این ماده می‌تواند هر دستگاه الکترونیکی را از خطر شکستگی نجات دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های زیرکن، غیرقابل تغییر بودن آن است که در طول زمان می‌تواند خیال کاربر را بابت از بین رفتن ظاهر و عمر مفید دستگاه راحت کند.

بیشتر بخوانید: آنر واچ GS 3i رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هواوی واچ 4 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد

ساعت‌های سری هواوی واچ ۳ حدوداً دو سال پیش روانه‌ی بازار شدند و به‌نظر می‌رسد چینی‌ها تصمیم دارند امسال نسل جدید ساعت‌های خود را عرضه کنند. منابع آگاه می‌گویند هواوی به دنبال استفاده از زیرکُن در بدنه‌ی Huawei Watch 4 است.

گفته می‌شود هواوی واچ ۴ در اطراف نمایشگرش، از ماده‌ی زیرکن استفاده می‌کند. زیرکن دوام و مقاومت بالایی در برابر شکستگی دارد و تا چهار برابر مقاوم‌تر از فولاد است. زیرکن در طول زمان دچار تغییر نمی‌شود تا نمای بدنه‌ی هواوی واچ ۴ بدون تغییر باقی بماند. زیرکن احتمالاً صرفا در مدل پریمیوم هواوی واچ ۴ استفاده خواهد شد.

هواوی واچ 4 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد

هواوی واچ ۴ افزون‌بر استفاده‌ از مواد اولیه‌ی جدید در بدنه‌اش، قرار است به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز باشد. گیزموچاینا می‌گوید هواوی واچ ۴ اولین محصول در صنعت پوشیدنی‌ها است که ارتباط ماهواره‌ای دارد، اما این ادعا درست نیست. گارمین هم‌اکنون از سیستم ارتباط ماهواره‌ای inReach در برخی از ساعت‌هایش استفاده می‌کند.

سیستم ارتباط ماهواره‌ای ساعت هواوی واچ ۴ صرفاً از ارسال پیامک پشتیبانی خواهد کرد. اضافه شدن این قابلیت به هواوی واچ ۴ اتفاق مهمی است، چون اکثر ساعت‌های هوشمند محبوب بازار چنین قابلیتی ندارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره هواوی واچ 4 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر