;
coinex

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد [+فیلم]

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد. با نزدیک شدن به ایام نوروز 1402 خیلی‌ها منتظر دریافت سود سهام عدالت هستند که تاریخ دقیق آن بالاخره مشخص شد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد. چند روزی می‌شود که خبر از واریز سود سهام عدالت در رسانه‌های گوناگون و فضای مجازی دست به دست می‌شود. طبق اخبار قبلی، سود سهام عدالت برای افراد جامانده این سهام نیز واریز خواهد شد. اما آنچه که در خبر امروز آمده است اینکه این سود تا چند روز دیگر واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: بازماندگان سهام عدالت بخوانند؛ تخصیص سهام به‌زودی آغاز می‌شود

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد

رئیس سازمان بورس گفت:

چند شرکت بورسی، سود سهام عدالت را ناقص واریز کرده‌اند که تا فردا تکمیل می‌کنند و پس از چند روز محاسبه از روز شنبه یا یکشنبه پرداخت‌ها را آغاز می‌کنیم.

مبلغ سود سهام عدالت چقدر است؟

مبلغ سود سهامدارانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها یک میلیون است از شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت 255 هزار تومان خواهد بود.

بنابر اظهارات مسئولین، مرحله دوم سود سهام عدالت تا یکشنبه این هفته (28 اسفند 1401) واریز می‌شود که مبلغ آن کاملا مشابه مرحله نخست است. بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی،‌ سود عملکرد شرکت‌های غیربورسی مربوط به سال‌های 1398، 1399 و 1400 و همچنین باقی‌مانده سود تخصیص داده‌نشده مربوط به سنوات پیش از آزادسازی یعنی قبل از سال 1399 جهت واریز به حساب سهامداران سهام عدالت به حساب سهامداران، به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز شده است.

بنابراین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه همزمان با واریز مرحله دوم سود سهام مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکتهای بورسی سهام عدالت، سود سهام نزد این سازمان را نیز به حساب سهامداران  واریز خواهد کرد.

بر این اساس از کل مبلغ واریز شده توسط شرکت مذکور، مبلغ  ۲۵۵ هزار تومان برای سهامداران یک میلیون تومانی و مبلغ ۱۳۵ هزار تومان برای سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی، مربوط به سود واریز شده توسط سازمان خصوصی‌­سازی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زمان واریز سود سهام عدالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر