;
coinex

تصاویر ماکت‌های سری آیفون 15 منتشر شد؛ تغییرات بزرگ طراحی در راه است!

تصاویری از ماکت‌های سری آیفون 15 منتشر شد. مثل اینکه بالاخره تغییرات گسترده در سری آیفون‌های جدید اپل نمایان خواهد شد.

تصاویر ماکت‌های سری آیفون 15 منتشر شد. این ماکت‌ها با استفاده از چاپگر سه‌بعدی ساخته شده‌اند و تغییرات آیفون 15 نسبت‌به آیفون 14 را نشان داده است. در این تصاویر به‌وضوح مشخص است که 4 سری خانواده آیفون 15 در قسمت ماژول دوربین تفاوتی نسبت‌به نسل قبل ندارد و با همان بیرون‌زدگی طراحی شده‌‌اند. یکی از تغییرات این سری، اضافه شدن پورت شارژ USB-C به جای لایتنینگ است.

بیشتر بخوانید: نخستین رندرهای آیفون 15 پلاس منتشر شد [+تصاویر]

تصاویر ماکت‌های سری آیفون 15 منتشر شد

شایعات مربوط به گوشی‌های جدید آیفون معمولاً با انتشار شماتیکی از شکل و اندازه این محصولات همراه هستند. این شماتیک‌ها می‌توانند به‌عنوان مرجعی برای ساخت مدل‌های سه‌بعدی استفاده شوند و نسل‌های مختلف آیفون را به مقایسه بگذارند. حالا وب‌سایت ژاپنی Macotakara ویدیویی منتشر کرده است که طراحی مدل‌های آیفون 15 را به‌صورت ماکت نشان می‌دهد.

در این ویدیو می‌توانیم ببینیم که آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرو مکس همگی از ماژول دوربینی با بیرون‌زدگی استفاده می‌کنند و چینش لنزهای آن‌ها نسبت به نسل گذشته تفاوتی نکرده است. در این ماکت‌ها، همه گوشی‌های بعدی اپل برای دوربین سلفی از داینامیک آیلند بهره می‌برند و به‌جای درگاه لایتنینگ، از USB-C استفاده می‌کنند.

مدل‌هایی که به‌صورت سه‌بعدی چاپ شده‌اند همچنان از شایعات پیرامون کاهش حاشیه‌های نمایشگر پیروی می‌کنند و لبه‌های خمیده دارند. همین مسئله باعث ایجاد تفاوت در ابعاد دستگاه شده است. برای مثال، آیفون 15 حدود یک میلی‌متر بزرگ‌تر شده و به همین خاطر نمی‌تواند از کیس محافظ آیفون 14 استفاده کند.

ماکت‌های سه‌بعدی معمولاً می‌توانند نمونه‌های خوبی برای پیش‌بینی محصول نهایی باشند و حس‌وحال گوشی را به کاربر منتقل کنند. اما احتمال داده می‌شود که محصول نهایی اپل تغییراتی نسبت به این ماکت‌ها داشته باشد و دقیقاً به همین شکل وارد بازار نشود.

وب‌سایت Macotakara معمولاً در زمینه شایعات مرجع مناسبی است، اما منبع آن‌ها در این مورد Alibaba بوده که شاید چندان قابل اطمینان نباشد. در هر صورت باید صبر کنیم تا ببینیم در هفته‌ها و ماه‌های آینده چه اطلاعات دیگری درباره سری بعدی پرچمداران اپل منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تصاویر ماکت‌های سری آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر