;
coinex

پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 بازی هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

تیم‌های رم و لاتزیو، امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم سری آ و در دربی پایتخت در استادیوم المیپک شهر رم رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 با ما باشید.

پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401

لاتزیو و رم در شرایطی که این روزها در رقابت با اینتر، میلان، آتالانتا و حتی یوونتوس برای سهمیه لیگ قهرمانان هستند، امشب در استادیوم المپیک در یکی از مهمترین دربی‌های فوتبالی ایتالیا رویارو می‌شوند. لاتزیو در حال حاضر با هدایت ساری و با ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول و رم با هدایت ژوزه مورینیو و با ۴۷ امتیاز در رده پنجم است.

مورینیو و رم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند. با این حال، آنها فرصت‌های زیادی را در این فصل از دست داده‌اند؛ اما آنها هنوز این فرصت را دارند تا فصل را به عنوان نایب قهرمان به پایان برسانند؛ عنوانی که برای تیم رم دستاورد مهمی محسوب می‌شود.

پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]
پخش زنده رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 / پخش زنده بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 / پخش زنده فوتبال رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 / پخش مستقیم بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 / پخش آنلاین بازی رم و لاتزیو 28 اسفند بهمن 1401 / ساعت پخش بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 / ساعت شروع بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 / پخش زنده رم لاتزیو 28 اسفند 1401
هر دو تیم در ۵ بازی آخر خود فرم یکسانی با دو برد، دو شکست و یک تساوی داشته‌اند با این تفاوت که رم از یک هشتم لیگ اروپا به یک چهارم رسید اما لاتزیو از یک هشتم لیگ کنفرانس اروپا حذف شد!

آ اس رم و لاتزیو به عنوان دو تیم پرطرفدار پایتخت ایتالیا همواره در کسب عناوین از دو تیم میلانی اینتر و آث میلان و همچنین یوونتوس تورین جامانده‌اند و به همین دلیل عمدتا رقابت دوجانبه خود را در پایتخت چه در کسب عناوین و چه در بازی‌های رو در رو، از هر چیزی مهم‌تر قلمداد می‌کنند.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان گذشته،‌ رم با ۱۳ پیروزی در برابر ۱۰ پیروزی لاتزیو دست بالا را دارد. ۶ بازی هم مساوی شده است. در ۵ تقابل آخر اما این لاتزیو است که با سه برد برابر دو برد رم دست بالا را دارد.

پخش زنده بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید:

پخش زنده بازی رم و لاتزیو 28 اسفند 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر