;
coinex

قابلیت کپی کردن متن از تصویر در واتساپ برای کاربران iOS 16 عرضه شد

قابلیت کپی کردن متن از تصویر در واتساپ برای کاربران سیستم‌عامل iOS عرضه شد. اما کاربران اندروید چه زمانی می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند؟

قابلیت کپی کردن متن از تصویر در واتساپ فعلاً برای تمامی کاربران سیستم‌عامل iOS عرضه شد. واتس‌اپ که یکی از بهترین پیام‌رسان‌های جهان و پرکاربرترین پیام‌رسان فعلی دنیا است به ویژگی‌های جدیدی مجهز می‌شود تا بتواند بهترین کاربری را نیز ارائه دهد. ابزارهای استخراج متن از تصویر زیادی در دنیای اندروید و iOS وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. اما وجود این ویژگی در یک پیام‌رسان محبوب شاید تجربه‌ای متفاوت ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: احتمال خروج واتساپ از بریتانیا در نتیجه سیاست‌های امنیتی جدید

قابلیت کپی کردن متن از تصویر در واتساپ فعال شد

واتس‌اپ، پیامرسان معروف شرکت متا، قابلیتی را برای کاربران سیستم‌عامل iOS فعال کرده است که از طریق آن می‌توانند متن را از روی پاراگراف‌های تصاویر مختلف کپی کنند.

این قابلیت که «تشخیص متن» یا «Text detection» نام دارد از APIهای iOS 16 استفاده می‌کند و درنتیجه تنها برای آیفون‌های مجهز به iOS 16 قابل استفاده است.

برای استفاده از این قابلیت باید ابتدا تصویر حاوی متن را باز کنید و برای کپی کردن متن از تصویر در واتس‌اپ دکمه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید متن را از تصویر کپی کنید.

قابلیت کپی کردن متن از تصویر در واتساپ فعال شد

واتس‌اپ همچنین بسته جدیدی از ایموجی‌ها را نیز برای بهبود مکالمه کاربران عرضه کرده است. این اپلیکیشن در تازه‌ترین بروزرسانی خود بسته ایموجی‌های Unicode 15.0 را در اختیار تعداد محدودی از کاربران نسخه بتا قرار داده است. این بسته ایموجی حاوی ۲۱ ایموجی جدید است که در بروزرسانی بتا این اپلیکیشن در اندروید هم عرضه می‌شود.

نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید از طریق گوگل‌پلی قابل دسترسی است. کاربران مجاز و مشترکان نسخه بتا این اپلیکیشن می‌توانند با نصب این نسخه جدید به ایموجی‌های جدید دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت کپی کردن متن از تصویر در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر