;
coinex

قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی اعلام شد

با آغاز فروش رسمی خودروهای چانگان در سامانه عرضه خودروهای وارداتی، قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی و موعد تحویل آن برای متقاضیان مشخص شده است.

باتوجه به فعال‌سازی سامانه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir، متقاضیان خرید خودرو درصورت اخذ شرایط لازم جهت ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی، امکان اقدام برای ثبت‌نام و انتخاب خودروی مورد نظر خود با ورود به سامانه مذکور را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: تکمیل انتخاب خودرو برای 643 هزار متقاضی در سامانه یکپارچه

تعیین قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی

در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی، دو مدل چانگان، با نام‌های چانگان CS35 Plus تیپ 2 و تیپ 3 جهت فروش ارائه خواهند شد، در فرآیند تخصیص خودرو متقاضیان امکان انتخاب صرفاً دو اولویت را دارند. در این دوره 1108 خودرو چانگان به متقاضیان عرضه خواهد شد.

قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی

افراد از روز گذشته به مدت 10 روز امکان انجام فرایند ثبت‌نام در سامانه مذکور را داشته، لذا متقاضیان با ورود به سایت توانایی تکمیل ثبت‌نام خود را خواهند داشت و افرادی که قادر به ورود به سایت نیستند، می‌توانند از گزینه فراموشی رمز استفاده کرده تا رمز عبور برای آن‌ها فرستاده شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    بابا چه خبره مگه قیمت پاییه 583 میلیون نبود چرا اینقدر به مردم فشار میارین خدا رو خوش نمیاد

    پاسخ

    قیمت بالا گذاشتند

    پاسخ