;
coinex

سری آیکو Z7 رسما معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات فنی

سری آیکو Z7 توسط زیرمجموعه محبوب و پرطرفدار ویوو رونمایی شد. در ادامه به معرفی این محصولات و مشخصات فنی‌شان می‌پردازیم.

آیکو هفته گذشته در چین از گوشی آیکو Z7i رونمایی کرد و حالا سری آیکو Z7 را به عنوان جانشین سری Z6 رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ویوو 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی ویوو در سال 2023

سری آیکو Z7 رسما معرفی شدند

گوشی هوشمند آیکو زد 7 طراحی مشابهی با آیکو زد 7 ایکس دارد و ماژول دوربین مربعی شکل  سنسور اثرانگشت روی دکمه پاور دارد. هر دو گوشی دارای نمایشگر 6.64 اینچی ال‌سی‌دی هستند و دوربین سلفی نیز داخل حفره درون نمایشگر جای گرفته است. نمایشگر این گوشی وضوح FHD پلاس و رفرش ریت 120 هرتز دارد و از فناوری‌های DC Dimming و HDR10 پلاس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سری آیکو Z7 رسما معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات فنی

در قاب پشتی این گوشی دو لنز دوربین رویت می‌شود. نسخه استاندارد این سری دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال تصویر است و دوربین دوم سنسور عمق‌سنج دو مگاپیکسلی است. دوریین سلفی نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. اما در آیکو زد 7x یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به کار رفته و دوربین اصلی آن هم وضوح 50 مگاپیکسلی دارد.

نسخه استاندارد این سری از پردازنده اسنپدراگون 782G بهره‌مند شده، حال آنکه آیکو زد 7x از پردازنده اسنپدراگون 695 برخوردار است. هر دو گوشی از 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم خنک‌کننده مایع VC برخوردارند. باتری آیکو زد 7 یک سلول بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند اما باتری آیکو زد 7 ایکس ظرفیت 6000 میلی‌آمپری دارد، اما سرعت شارژ آن 90 وات است.

سری آیکو Z7 رسما معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات فنی

این دو گوشی به طور پیشفرض با اندروید 13 و رابط کاربری OriginOS 3.0 عرضه می‌شوند. سری iQOO Z7 دارای NFC، فرستنده مادون قرمز و Wi-Fi 6 خواهد بود. قیمت نسخه پایه (۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی) آیکو زد ۷ معادل ۲۳۲ دلار است. نسخه‌های ۸+۲۵۶ و ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند به ترتیب قیمت‌های ۲۴۶ و ۲۷۶ دلاری خواهند داشت. نسخه پایه iQOO Z7x دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بوده و با قیمت ۱۸۸ دلار قابل تهیه خواهد بود. نسخه‌های ۸+۱۲۸ و ۸+۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند ۲۰۳ دلار و ۲۱۷ دلار قیمت دارند. سری iQOO Z7 در رنگ‌های آبی، نارنجی و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سری آیکو Z7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر