;
coinex

تاریخ رونمایی پوکو F5 5G مشخص شد [+مشخصات احتمالی]

تاریخ رونمایی پوکو F5 5G اعلام شد. پوکو اف 5 جدیدترین پرچمدار پوکو، زیرمجموعه مستقل شده و محبوب شیائومی است.

تاریخ رونمایی پوکو F5 5G مشخص شد. پوکو F3 یکی از بهترین گوشی‌های پوکو و یکی از برترین قاتل پرچمدارهای این شرکت بود که ابتدا گمان میشد با آمدن POCO F4 جایگاهش به خطر بیفتد. اما POCO F4 اصلاً نتوانست انتظارات را برآورده کند و در بازار نیز کم‌فروغ ظاهر شد. حال نسل جدید این گوشی‌ها قرار است معرفی شود تا شاید بتواند محبوبت POCO F3 را تکرار کند.

بیشتر بخوانید:‌بررسی پوکو X5 شیائومی؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

تاریخ رونمایی پوکو F5 5G مشخص شد

شاید پوکو F4 آنفدرها نتوانست محبوب شود اما پوکو F3 یکی از موبایل‌های بسیار محبوب این برند بود. درحقیقت یک دستگاه با روح حقیقی پوکو F1 که آغازگر این سری بود. حال نسل جدید آن یعنی پوکو اف ۵ در راه است. اما با این شایعات، به نظر نمی‌رسد که بتواند حتی عملکرد پوکو اف ۴ را تکرار کند. گفته می‌شود که تاریخ معرفی پوکو F5 5G احتمالا ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ باشد.

پس از معرفی پوکو X5 و پوکو X5 Pro حالا نوبت به نسل جدید سری F این برند است. در حقیقت سری F محصولات پرچمدار پوکو محسوب می‌شود. با توجه به اینکه پوکو ذاتا یک برند اقتصادی است، پرچمدارش هم اقتصادی خواهد بود.

تاریخ رونمایی پوکو F5 5G مشخص شد

هنوز خبر رسمی از سوی Poco در مورد Poco F5 5G منتشر نشده است، اما اگر شایعات را باور کنیم، Poco F5 5G یک نمونه ری‌برند شده از Redmi Note 12 Turbo خواهد بود. دستگاهی که خودش هم معرفی نشده است اما جدیدا شنیدیم با تراشه تازه معرفی‌شده Snapdragon 7+ Gen 2 عرضه می‌شود.

سری پوکو F معمولا با تراشه‌های اسنپدراگون سری ۸ عرضه می‌شدند. با عرضه عضو جدید مجهز به اسنپدراگون سری ۷ احتمالا استقبال قوی از آن نشود. البته احتمالا پوکو F5 Pro به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شود چون یک نسخه ری‌برندشده از ردمی K60 خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود که Redmi Note 12 Turbo دارای صفحه نمایش AMOLED در اندازه 6.67 اینچی به رزلوشن FHD+ با رفرش‌ریت 120Hz باشد که در زیر آن یک اسکنر اثرانگشت هم تعبیه شده است. این در مورد سایر گوشی‌های هوشمند سری Note 12 صدق نمی‌کند، زیرا آنها با یک حسگر اثرانگشت کناری عرضه می‌شوند.

از دیگر مشخصات شایعه شده ردمی نوت 12 توربو می توان به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی و نصب دوربین سه گانه در قسمت پشتی شامل دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی فوق عریض اشاره کرد. دوربین سوم می تواند یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی پوکو F5 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر