;
coinex

آپدیت جدید واتساپ با دو قابلیت کاربردی منتشر شد

آپدیت جدید واتساپ با دو قابلیت جدید جهت مدیریت آسان گروه‌ها ارائه شده که علاوه بر امکان مشاهده گروه‌های مشترک خود با دیگران، کنترل بیشتری نیز فراهم می‌کند.

کمپانی متا اخیراً آپدیت جدید واتساپ را با دو ویژگی جدید ارائه کرده که هر دو در ارتباط با مدیریت گروه‌ها هستند. در ویژگی اول قابلیت‌های کنترلی مدیران گروه‌ها افزایش یافته و با تغییر دوم امکان دریافت اطلاعاتی در مورد گروه‌های مشترک با سایر افراد فراهم شده است.

این شرکت از زمانی که قابلیت کامیونیتی را عرضه کرده بر استفاده‌های گروهی از پیامرسان خود متمرکز شده است. به‌روزرسانی‌های اخیر هم در پی همین تغییرات انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: قابلیت کپی کردن متن از تصویر در واتساپ برای کاربران iOS 16 عرضه شد

قابلیت‌های آپدیت جدید واتساپ

طبق گزارشی که در وب‌سایت متا ذکر شده، اگر مدیریت یک گروه در واتس‌اپ را برعهده دارید و اقدام به اشتراک‌گذاری لینک عضویت در گروه خود کرده‌اید یا گروه را در یک کامیونیتی عضوپذیر ارائه کردید، هر کسی مجوز ورود به گروه شما را دارد.

حالا طی این آپدیت جدید ویژگی به این پیامرسان افزوده شده که به مدیران توانایی رد یا تایید ورود اعضای جدید به گروه را اعطا می‌کند. با این ویژگی، مدیران توانایی جلوگیری از هجوم اکانت‌های اسپم به گروه‌ها را خواهند داشت.

همچنین در تغییر دوم این آپدیت امکان مشاهده گروه‌های مشترک خود با دیگران به‌صورت همزمان فراهم شده است. به‌منظور مشاهده این گروه‌ها، صرفاً باید نام شخص موردنظر خود را در صفحه اصلی واتساپ جستجو کنید. پس از آن در میان نتایج، خط جداکننده‌ای تحت عنوان Groups in Common ظاهر خواهد شد که در زیر آن امکان مشاهده گروه‌های مشترک خود با فرد دیگر فراهم است.

آپدیت جدید واتساپ

طبق اعلام متا این قابلیت به شما توانایی یافتن راحت‌تر گروه‌های مشترک را ارائه خواهد کرد یا اگر قصد مشاهده عضویت کاربر در گروه مدنظر خود را دارید، سریعاً به مقصود خود خواهید رسید. این قابلیت از مدت‌ها پیش در پیامرسان تلگرام قرار داشت، حالا نیز در واتساپ هم در دسترس قرار گرفته است.

متا ارائه این دو ویژگی را از دیروز آغاز کرده است، به‌هرحال شاید کمی دسترسی به آن‌ها طول بکشد اما به ادعای این شرکت عرضه این قابلیت برای تمامی کاربران در طول چند هفته امکان‌پذیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های آپدیت جدید واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر