;
coinex

اولین اپلیکیشن طراحی شده توسط ChatGPT در اپ استور منتشر شد!

اولین اپلیکیشن طراحی شده توسط ChatGPT در فروشگاه نرم‌افزاری اپ استور منتشر شد. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن برای پیشنهاد فیلم است که در ادامه بیشتر از آن خواهید دانست.

نخستین اپلیکیشن طراحی شده توسط ChatGPT در فروشگاه نرم‌افزاری گوشی‌های آیفون (اپ استور) منتشر شد. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن پیشنهاد فیلم به‌نام 5Movies است که از قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT بهره می‌برد. با انتشار این اپلیکیشن در اپ استور باید منتظر سیل عظیم اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی باشیم.

بیشتر بخوانید: باگ ChatGPT منجر به افشای اطلاعات کاربران می‌شود؛ مراقب باشید

اپلیکیشن طراحی شده توسط ChatGPT در اپ استور منتشر شد

ما همه درباره توانمندی‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی ChatGPT می‌دانیم. و حالا با معرفی نسل جدید آن (مبتنی بر زبان GPT 4)، امکاناتش ده برابر شده است. همه این‌ها یعنی هوش مصنوعی توانمندتر از هر زمان دیگری شده است. یکی از توانمندی‌های برجسته آن، قابلیت برنامه‌نویسی است.

بله تیتر را درست خواندید، هوش مصنوعی موفق به ساخت یک اپلیکیشن موبایل به‌نام 5Movies برای گوشی‌های آیفون شده است. اما جالب‌تر اینجاست که این برنامه حتی توانسته تأییدیه اپل را هم کسب کند و در فروشگاه App Store نیز منتشر شود.

Morten Just، یک توسعه‌دهنده مستقل برنامه‌های مک موفق شده هوش مصنوعی ChatGPT را در مراحل توسعه یک اپلیکیشن به‌کار بگیرد. او با راهنمایی این مدل هوش مصنوعی، توانسته یک اپلیکیشن پیشنهاد فیلم را طراحی و اجرا کند. نکته جالب اینجاست که Morten Just با کمترین زحمت ممکن توانسته این اپلیکیشن را راه‌اندازی کند.

اپلیکیشن طراحی شده توسط ChatGPT در اپ استور منتشر شد

او فقط به چت جی‌پی‌تی گفته که چه چیزی برای برنامه‌اش می‌خواهد. سپس با چند دستور ساده مورتن توانسته کدی را از هوش مصنوعی تحویل گرفته که فقط مقدار ناچیزی از آن به ویرایش احتیاج داشته است. این توسعه‌دهنده می‌گوید، هوش مصنوعی حتی می‌تواند باگ‌ها را هم برطرف کند تا قطعه کدی بدون باگ را به شما تحویل بدهد.

برخلاف بسیاری، مورتن می‌گوید که هوش مصنوعی هرگز توسعه‌دهندگان را در خطر از دست دادن شغل خود قرار نمی‌دهد. او در عوض معتقد است که با هوش مصنوعی می‌توان کارهای توسعه را سریع‌تر از گذشته انجام داد. چیزی که بیش از هر چیزی اهمیت دارد، این است که هوش مصنوعی ChatGPT توانسته به‌آن کمک کند تا نرم افزار مفیدی را خلق کرده و واقعاً مشکلی را از کاربران حل کند. این نخستین بار است که یک اپلیکیشن نوشته شده توسط ChatGPT در اپ استور اپل قرار می‌گیرد. همین حالا اپلیکیشن 5Movies را از طریق این لینک دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اولین اپلیکیشن طراحی شده توسط ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر