;
coinex

سفر 24 ساعته شهری با پیک موتوری

هر فردی با توجه به نیازهایی که دارد سفرهای درون شهری متعددی را در طول یک روز انجام می‌دهد. عده‌ای برای اینکه به سر کار بروند و به منزل برگردند دائم در سفرهای شهری هستند؛ و هر روز زیبایی‌های شهر و جنب و جوش مردم را مشاهده می‌کنند.

برای گروه دیگری سفرهای درون شهری به قصد حضور در دانشگاه یا مدرسه انجام می‌شود؛ و این سفرهای هر روزه برای آن‌ها تبدیل به یک عادت تکراری شده است.

برای گروه دیگری سفرهای درون شهری با هدف خرید، حضور در جلسه‌های متنوع، حضور در ویبنارها و سمینارها و… انجام می‌شود. این گروه معمولاً در ساعت‌های خاصی از روز در حال سفرهای درون شهری هستند؛ و امکان دارد سفرشان به اندازه‌ای طولانی شود که مجبور باشند دیروقت یا حتی نیمه‌شب به خانه برگردند.

تمام این افراد برای انجام سفرهای درون شهری خودشان نیاز به وسیله نقلیه‌ای دارند که سریع آن‌ها را به مقصد برساند؛ و 24 ساعته بتوانند از آن استفاده کنند. پیک موتوری همین وسیله نقلیه فوری و همیشه در دسترس است.

سفر به محل کار با پیک موتوری

یک کارمند در طول روز وظایف مختلفی بر عهده دارد و باید همه این کارها را به طور منظم به سرانجام برساند. برای اینکه کارهای اداری به موقع به سرانجام برسند و کارمندان بتوانند به موقع جواب ارباب رجوع‌هایشان را بدهند، لازم است که این افراد به موقع در محل کارشان حاضر شوند.

برای شهرهای کوچک این موضوع تقریباً حل شده است؛ و کارمندان با کمی برنامه‌ریزی و زود بیدار شدن می‌توانند خودشان را به موقع به محل کارشان برسانند؛ اما در شهرهای بزرگی مانند تهران فقط پیک موتوری 24 ساعته است که می‌تواند آرزوی یک کارمند را برای به موقع حاضر شدن در محل کارش برآورده کند.

چون افراد ساکن در این شهرها به محض خروج از منزل با جمعیت زیادی مواجه می‌شوند که قصد دارند همین حالا در محل کارشان حاضر شوند؛ و هر کدام از این افراد یکی از وسایل نقلیه عمومی یا ماشین شخصی خودش را برای سفر در نظر گرفته است.

در این شرایط پیک موتوری به کارمندان کمک می‌کند که بدون گیر کردن در ترافیک شهری یا حضور در وسایل حمل و نقل عمومی شلوغ به محل کارشان بروند؛ و به موقع فعالیت روزمره خودشان را شروع کنند.

«درخواست پیک موتوری»

سفر به دانشگاه یا مدرسه با پیک موتوری

دانشجویان و محصلان هم مانند کارمندان برای حضور در محل تحصیلشان باید زمان‌بندی دقیقی را در نظر داشته باشند. چون ساعت‌های کاری مدارس و دانشگاه‌ها هم مشخص است؛ و حضور در این مراکز آموزشی بدون توجه به زمان‌بندی تعیین شده برای کلاس‌های درس منطقی نخواهد بود.

پیک موتوری می‌توانید برای سفرهای دانشجویان و دانش آموزان هم گزینه مناسبی باشد. برای اینکه با پیک موتوری به دانشگاه یا مدرسه بروید فقط باید اپلیکیشن مخصوص استفاده از این خدمات را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید؛ سپس در ساعتی که قصد سفر دارید درخواست پیک موتوری را ثبت کنید.

به محض ثبت درخواستتان پیک موتوری در محل مورد نظر حاضر می‌شود و می‌توانید سفرتان را به سمت محل تحصیلتان شروع کنید.

درخواست آنلاین پیک موتوری

سفر به قصد خریدهای روزمره با پیک موتوری

سفرهای درون شهری ممکن است به دلایل متفرقه مانند خرید کردن یا گشت زنی شهری هم انجام شود. در شهرهای شلوغ برای خریدهای روزمره می‌توانید از پیک موتوری استفاده کنید؛ و در کمترین زمان ممکن خودتان را به شلوغ‌ترین خیابان شهر برسانید.

با این روش می‌توانید تمام خریدهایتان را به موقع و با کمترین هزینه انجام دهید؛ و نیازی نیست که هر روز خریدهای روزمره‌ای که دارید را به تعویق بیندازید. البته سفر با پیک موتوری برای خریدهای شهری یک لطف دیگر هم دارد، آن هم دیدن شهر و زیبایی‌های آن در یک نگاه است.

بنابراین این سفرها را می‌توان به عنوان گردش تفریحی در شهر هم در نظر گرفت؛ و دیدنی‌های شهر را این بار زنده و واقعی‌تر از همیشه تماشا کرد.

و در انتها…

برخلاف پیک موتوری‌های سنتی که فقط در روزها و ساعت‌های خاصی در دسترس بودند و برای استفاده از خدماتشان باید معطل می‌شدید، برای استفاده از خدمات پیک موتوری آن‌ها معطلی وجود ندارد. چون با توجه به اینکه پیک موتوری آنلاین همیشه در دسترس است، در هر ساعتی از روز می‌توانید سفرهای درون‌شهری‌تان را برای خرید یا … با این وسیله نقلیه انجام دهید.

از طریق پلتفرم‌هایی که برای استفاده از این خدمات راه‌اندازی شده‌اند می‌توانید به صوت 24 ساعته به پیک موتوری‌های فعال در شهر دسترسی داشته باشید؛ و هر ساعتی که نیاز به سفرهای درون شهری دارید از این خدمات استفاده کنید.

/

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر