;
coinex

چگونه ارزانترین بلیط شیراز به تهران را تهیه کنیم؟

شیراز شهر شعر و ادب، شهر بزرگانی چون حافظ و سعدی، همیشه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط کشور و جهان بوده است. به خصوص در بهار که عطر بهارنارنج شهر را پر می‌کند و سبزی و طبیعت زیبای شیراز هر کسی را مجذوب خود می‌سازد.

سفر به شیراز می‌تواند از سفرهای کم هزینه باشد، به شرطی که بتوان بلیط ارزان شیراز را خریداری کرد. در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم تا بتوانید ارزانترین بلیط شیراز را خریداری کنید.

چگونه بلیط ارزان شیراز بخریم؟

بلیط هواپیما برای مقاصد پرطرفداری چون شیراز، در فصول پرگردشگر مانند پاییز و بهار همیشه گرانتر از سایر زمان‌هاست. به خصوص شهر شیراز که به دلیل آب و هوای گرم و خشک، تابستان‌های بسیار داغ و زمستان‌های بسیار سردی دارد. بنابراین در این دو فصل گردشگر کمتری به شیراز سفر می‌کند و از این رو بلیط شیراز هم ارزانتر می‌شود.

اگر به دنبال ارزانترین بلیط شیراز هستید، باید بدانید اواسط هفته نسبت به آخر هفته بهتر می‌توانید بلیط ارزان پیدا کنید. از طرف دیگر، اگر همیشه آماده سفر هستید، بلیط های لحظه آخری را می‌توانید با قیمت بسیار ارزانتر خریداری کنید. حال که صحبت از بلیط لحظه آخری شد، بد نیست با انواع بلیط و تفاوت قیمت‌هایشان آشنا شوید.

انواع بلیط هواپیما شیراز

در زمان خرید بلیط از سایت‌های فروش بلیط، شاید کمی دچار سردرگمی شوید. شما با انواع مختلفی از بلیط‌ها برای یک مقصد مشترک مواجه می‌شوید که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند، شاید آشنایی با تعاریف زیر دلیل این تفاوت قیمت‌ها را برای شما روشن کند.

بلیط سیستمی شیراز: بلیط های سیستمی را ایرلاین یا شرکت هواپیمایی می‌فروشد، البته فروش آن می‌تواند از طریق آژانس‌های مسافرتی هم انجام شود، اما قیمت گذاری توسط ایرلاین صورت می‌گیرد. بنابراین آژانس‌ها دخالتی در قیمت این نوع بلیط ندارند و معمولا قیمت‌ها ثابت است.

بلیط چارتر شیراز: بلیط چارتر را می‌توانید با قیمتی ارزانتر از بلیط سیستمی خریداری کنید. وقتی آژانس مسافرتی صندلی‌های یک پرواز را از ایرلاین اجاره می‌کند، آن را تحت عنوان چارتر با قیمت پایین‌تری می‌فروشد.

بلیط لحظه آخری شیراز: هر چه به ساعت پرواز نزدیکتر می‌شود، بلیط ها تحت عنوان لحظه آخری با قیمت ارزانتری به فروش می‌رسد. علت آن است که در صورتی که صندلی پرواز خالی بماند، آژانس متضرر خواهد شد. به همین خاطر می‌توانید بلیط لحظه آخری شیراز را بسیار ارزانتر از انواع دیگر بلیط بخرید.

چگونه ارزانترین بلیط شیراز به تهران را تهیه کنیم؟

راهکاری برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما شیراز به تهران

فرقی نمی‌کند سفر شما از تهران به شیراز باشد، یا از شیراز به تهران، در صورتی که بتوانید بلیط چارتر و لحظه آخری برای مقصد موردنظرتان را پیدا کنید، می‌توانید سفر ارزانی داشته باشید. در این میان، علاوه بر موضوع زمان خرید بلیط و نوع بلیط، انتخاب پلتفرم مناسب که ارزانترین قیمت‌ها را ارائه دهد، در خرید ارزانترین پرواز شیراز تهران نقش موثری خواهد داشت.

فلای تودی به عنوان سامانه فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل که سالهاست در این زمینه فعالیت می‌کند، ارزانترین قیمت‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این سایت با پوشش بیش از 900 ایرلاین معتبر، گزینه‌های متنوع با ایرلاین‌ها و کلاس پروازی‌های مختلف در دسترس شما قرار می‌دهد.

روش خرید بلیط از فلای تودی هم بسیار آسان است. کافی است وارد وبسایت فلای تودی شوید، در قسمت بلیط داخلی مبدا و مقصد پرواز و زمان رفت و برگشت را مشخص کنید تا لیستی از بلیط‌ها به ترتیب از ارزانترین به شما نمایش داده شود. فیلترهای جستجو در این سایت به شما کمک می‌کند تا راحتتر بلیط ارزان شیراز را پیدا کنید. برای مثال در قسمت ایرلاین‌ها، می‌توانید ایرلاین های ارزان را انتخاب کنید یا فیلتر قیمت را بر روی کمترین قیمت تنظیم کنید. بدین صورت برای مسیر موردنظر شما، به طور مثال تهران شیراز رفت و برگشت، به ارزانترین بلیط‌ها دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید اطلاعات بلیط شامل نوع، کلاس پروازی، تاریخ و ساعت پرواز، ایرلاین و … را مشاهده کرده و انتخاب خود را انجام دهید.

در نهایت با انتخاب بلیط وارد مرحله خرید خواهید شد. با ثبت اطلاعات مسافران و اطلاعات کارت شتاب برای پرداخت مبلغ، به راحتی خرید بلیط هواپیما با چند کلیک ساده انجام خواهد شد. پس از اتمام مراحل، بلیط به ایمیل یا پیامک شما ارسال می‌شود.

فلای تودی علاوه بر بلیط هواپیما، امکان رزرو هتل در شیراز را هم برایتان فراهم کرده است. اگر قصد دارید جذابترین مناطق گردشگری ایران را در سفر به شیراز با خیالی راحت ببینید، اقامت چند روزه در یکی از هتل های شیراز را پیشنهاد می‌کنیم. فلای تودی همراه شما خواهد بود تا سفری ارزان به شیراز داشته باشید. همچنین پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی در تمام این مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات خواهد بود.

/

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر