;
coinex

معرفی سه دوره آموزش کامپیوتر ، شبکه و امنیت مهم اما کمتر دیده شده

اگر به‌دنبال آموزش کالی لینوکس هستید بهتر است آشنایی کاملی با آن پیدا کنید. امروزه مباحث کامپیوتری برای ورود به بازار کار می‌توانند به شما کمک کنند. در این بین باید دوره‌ای را انتخاب کنید که باعث پیشرفت شما شود.

یکی از مباحثی که در دنیای فناوری اطلاعات توانسته جایگاه مهمی پیدا کند، شبکه‌های کامپیوتری است. به‌طوری که بسیاری از ما نام آن را شنیده‌ایم و برخی افراد نیز آشنایی نسبی با آن دارند.

شبکه دوره‌های مختلفی دارد که هرکدام از آنها می‌توانند باعث پیشرفت و موفقیت شما شوند، اما متاسفانه آن‌گونه که باید به آنها توجه نشده و به‌همین دلیل می‌خواهیم در این مقاله به معرفی این دوره‌ها بپردازیم.

برای ورود به دنیای شبکه و کامپیوتر باید در اولین قدم دوره آموزشی A+ را بگذرانید. دوره شروع زیرساخت‌های شبکه نیز CCNA نام دارد.

در نهایت؛ دوره آموزشی کالی لینوکس یا PWK که زمینه‌ای برای ورود به دنیای هک و نفوذ است، می‌تواند به شما کمک کند. در ادامه به بررسی کامل این دوره‌ها می‌پردازیم.

دوره آموزش A+

این دوره برای افرادی که هیچ پیش‌زمینه‌ای نسبت به مباحث و علوم کامپیوتری ندارند مناسب است. مدرس دوره آموزش A+، به‌گونه‌ای مباحث را توضیح می‌دهد که برای همه قابل فهم باشد.

البته اینکه می‌گوییم برای افراد مبتدی مناسب است نباید باعث شود گمان کنید تنها کاربرد آن برای آشنایی با مفاهیم اولیه کامپیوتر است. زیرا با توجه به کاربردی‌بودن دوره، افراد پس از اتمام آن می‌توانند مستقیما وارد بازار کار شوند.

در واقع می‌توان گفت افرادی که به‌صورت آکادمیک در رشته کامپیوتر تحصیل کرده‌اند اما مهارت کافی برای ورود به دنیای فناوری اطلاعات را ندارند نیز با شرکت در دوره  A+ می‌توانند به‌راحتی دانش لازم را یادگرفته و به این دنیا قدم بگذارند.

برخی افراد این دوره را صرفا آموزش‌های ابتدایی می‌دانند اما باید گفت مواردی همچون نصب سیستم‌عامل، پیکربندی اجزای شبکه، راه‌اندازی دستگاه‌های جانبی، نصب اجزای مختلف کامپیوتر و بسیاری از موارد کاربردی دیگر در دوره  A+ آموزش داده می‌شود.

برای ورود به بهترین دوره آموزش A+ به زبان فارسی وارد این لینک در وب سایت توسینسو شوید

همچنین مواردی مانند آشنایی کامل با سخت‌افزار در این دوره وجود دارد که با یادیگری آنها، افراد مختلف می‌توانند در بخش‌های متفاوت برای کار مشغول شوند.

اگر به‌دنبال مدرکی هستید که با دریافت آن به‌راحتی در شرکت‌های مختلف استخدام شوید قطعا دوره آموزش A+ در این مسیر به شما کمک می‌کند.

دوره آموزش  CCNA

علاوه‌بر آموزش کالی که بسیار کاربردی است، دوره آموزش CCNAدر دنیای امروز از محبوبیت و اهمیت خاصی برخوردار شده، به‌طوری که افراد زیادی مشتاق به یادگیری آن هستند.

این دوره را باید اولین دوره از آموزش‌های سیسکو دانست و در واقع برای کسب دیگر آموزش‌ها لازم است این پیش‌نیاز را به‌طور کامل یادگرفته باشید.

سیسکو از جمله معروف‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید و فروش تجهیزات شبکه و ارائه نرم‌افزار مربوط به آن است و هر شخصی که بخواهد به دانش کامل در زمینه شبکه‌های کامپیوتری دست یابد، بهتر است آشنایی کاملی با آن داشته باشد.

اما آموزش (Cisco Certified Network Associate)  CCNA چیست و برای چه افرادی مناسب است؟ در واقع این عبارت را می‌توان در زبان فارسی با معنی “گواهی کاردانی شبکه سیسکو” شناخت.

دارنده این گواهی به‌راحتی می‌تواند در صنعت مشغول به‌ کار شود. زیرا  CCNA در سطح جهان کاملا شناخته‌شده و معتبر است.

افراد با شرکت در دوره آموزش CCNA می‌توانند در زمینه شبکه‌های کامپیوتری LAN و WAN اطلاعات کاملی کسب کنند و پس از آن توانایی نصب و راه‌اندازی سطح کوچکی از این 2 نوع شبکه را داشته باشند.

آموزش  CCNA

برای ورود به بهترین دوره آموزش CCNA به زبان فارسی وارد این لینک از وب سایت توسینسو شوید

از دیگر مواردی که باید در این دوره آموزش دید، مفاهیم سوئیچینگ روتین است؛ به‌طوری که شخص بتواند روترهای سیسکو و سوییچ‌ها را در لایه‌های دوم و سوم شبکه‌های کامپیوتری بررسی، نصب و راه‌اندازی کند.

با آموزش  CCNA افراد می‌توانند به‌راحتی وارد دنیای شبکه شوند و همکاری خود را با متخصصان شبکه به‌عنوان دستیار آغاز کنند.

دوره آموزش کالی

چرا آموزش کالی از محبوبیت بالایی برخوردار است؟ سیستم‌عامل لینوکس با ویژگی‌های خاص خود توانسته مخاطبین بسیاری را جذب کند. از مهم‌ترین توزیع‌های آن می‌توان به کالی لینوکس اشاره کرد که برای موارد بسیاری مانند تست نفوذ در امنیت شبکه کاربرد دارد.

آموزش کامپیوتر همواره راهی مناسب و تقریبا آسان برای ورود به دنیای کار است. در این بین باید زیرشاخه‌هایی را انتخاب کنید که بازار رقابتی کم‌تر و امکان رشد بیشتری داشته باشند.

ازآنجایی که آموزش کالی در حال حاضر به‌شدت اشباع نشده و قطعا نیاز به متخصص در این زمینه بسیار زیاد است؛ می‌توان این دوره را راهی برای رسیدن به اهداف شغلی مناسب دانست.

کالی لینوکس در واقع توزیعی از لینوکس و مشتق‌شده از سیستم‌عامل Debian است که استفاده از آن در حوزه امنیت سایبری و برای تست نفوذ پیشرفته، کاربرد دارد.

کالی لینوکس سیستم‌عاملی مجزا است که توسط افراد حرفه‌ای با مقاصد خوب یا بد مورد استفاده قرار می‌گیرد. هکرهای مختلف از این سیستم‌عامل برای نفوذ و رخنه بهره‌مند می‌شوند و افرادی مانند مدیران شبکه و مدیران امنیت برای جلوگیری از این نفوذ باید کالی لینوکس را به‌طور کامل آموزش ببینید.

آموزش کالی لینوکس

برای ورود به بهترین دوره آموزش کالی لینوکس فارسی وارد این لینک از وب سایت توسینسو شوید

 

متاسفانه هکرهای کلاه‌سفید، کلاه‌سیاه و کلاه‌خاکستری از این سیستم‌عامل به‌عنوان ابزاری جهت شناخت آسیب‌های یک سازمان یا فرد استفاده کرده و در صورت یافتن آنها به‌راحتی وارد سیستم آنها می‌شوند.

شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش کالی و متخصص‌شدن در این زمینه، راه ورود به مشاغلی مانند معماری شبکه، مدیر امنیت، مدیر شبکه، تست‌کننده نفوذ، مهندس جرم‌یابی قانونی دیجیتال و حتی افسر ارشد امنیت را برای خود هموار کنید.

جمع‌بندی

آموزش کالی راهی برای ورود به دنیای امنیت شبکه‌های کامپیوتری و تست نفوذ در آنها است. البته هکرهای مختلف نیز با استفاده از این توزیع لینوکس، می‌توانند آسیب‌های موجود در سیستم‌های مختلف را شناسایی و به آنها رخنه کنند.

برای اینکه بتوانید وارد دنیای کامپیوتر شوید، راه‌های مختلفی وجود دارد که بهترین آنها انتخاب آموزش‌هایی با بازار کار خوب و میزان داوطلب کم‌تر است. زیرا در این صورت میدان رقابتی بسیار کوچک می‌شود.

علاوه‌بر کالی لینوکس، دوره‌هایی مانند آموزش A+ و آموزش CCNA در این مسیر به شما کمک می‌کنند.

دورهA+  درواقع مقدمه‌ای برای ورود به دنیای کامپیوتر است که برخی افراد آن را دست‌کم می‌گیرند، اما باید گفت با یادگیری این دوره شما می‌توانید خیلی راحت و سریع وارد بازار کار شوید.

دوره CCNA نیز مقدمه‌ای از دوره‌های سیسکو محسوب می‌شود که با آموزش کامل آن، امکان فعالیت به‌عنوان دستیار یا همکار یک متخصص شبکه به افراد داده می‌شود.

/

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر