;
coinex

رکوردشکنی تپسی در سال 1401؛ درآمد تپسی در اسفند بیش از کل سال بود!

در اسفند 1401 شاهد رکوردشکنی درآمد تپسی با بیش از 79 میلیارد تومان بودیم که رکورد کل سال مالی گذشته این شرکت تاکسی اینترنتی را جابه‌جا کرد.

طبق گزارش‌های درج‌شده در سایت کدال از مجموع درآمد تپسی در اسفند ماه سال 1401، این شرکت موفق به کسب درآمد 79 میلیارد و 397 میلیون تومانی شده که بیشترین درآمد این شرکت طی 12 ماه سال گذشته بوده است. با این میزان درآمد، به نظر شرکت تپسی سال 1401 را با موفقیت سپری کرده است.

بیشتر بخوانید: سرویس سفر اشتراکی تپسی بار دیگر برای کاربران تهرانی فعال شد

جزئیاتی از ثبت رکورد درآمد تپسی در اسفند 1401

بیشترین میزان درآمد شرکت تپسی در اسفند ماه همچون ماه‌های قبلی به کمیسیون دریافتی از سفیران اختصاص یافته که بیش از 76 میلیارد تومان درآمد برای این شرکت کسب کرده است. پس از آن، با فاصله جالب توجهی بیشترین درآمد این شرکت از سرویس تلفنی به میزان بیش از دو میلیارد تومان بوده است.

درآمد تپسی

گفتنی است که تا پیش از اسفند ماه، بیشترین درآمد این شرکت در سال گذشته طی بهمن ماه ثبت شده بود که به میزان 69.8 میلیارد تومان درآمد برای تپسی در پی داشته است.

درآمد این شرکت در مجموع در سال 1401 بالغ بر 627 میلیارد تومان بوده که نسبت به درآمد این شرکت در سال 1400 رشد چند برابری را تجربه کرده است. در حقیقت درآمد شناسایی‌شده تپسی تا پایان دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1400 بیش از 266 میلیارد تومان ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکوردشکنی درآمد تپسی در آخرین ماه سال 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر