;
coinex

گوشی Volla Phone X23 با دو سیستم‌عامل رونمایی شد؛ از اندروید خبری نیست!

گوشی Volla Phone X23 توسط شرکت آلمانی Hallo Welt Systeme معرفی شد. این گوشی دو سیستم‌عامل دارد که می‌توان ببین آنها یکی را اینتخاب کرد.

شرکت آلمانی Hallo Welt Systeme، دو مدل گوشی Volla Phone X23 را معرفی کرد که دو نسخه سیستم‌عامل مختلف دارد اما خبری از اندروید نیست. این گوشی در دو نسخه با سیستم‌عامل‌های Volla که اختصاصی این شرکت آبمانی است و سیستم‌عامل اوبونتو تاچ عرضه خواهد شد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه با مشخصات این دو گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:  نوکیا C12 پلاس رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

گوشی Volla Phone X23 در دو نسخه معرفی شد

Hallo Welt Systeme، شرکتی آلمانی که در حوزه توسعه فناوری منبع باز تخصص دارد، اخیراً محصول جدیدی به‌ نام Volla Phone X23 معرفی کرده است. این دستگاه جدیدترین مدل گوشی هوشمند است که از اکوسیستم گوگل استفاده نمی‌کند و از سیستم‌عاملی متن‌باز بهره می‌برد که امکان کنترل بیشتر روی دستگاه را برای کاربران فراهم می‌کند. گفتنی است که مشتریان می‌توانند از بین دو نسخه‌ Volla Phone X23، یکی را انتخاب کنند. مدل اول با سیستم‌‌عامل Volla عرضه می‌شود و نسخه‌ دوم مجهز به اوبونتو تاچ می‌باشد.

در حال حاضر، این دستگاه با قیمت 522 یورو (حدود 558 دلار) برای پیش‌خرید در دسترس است و قرار است در تاریخ می 2023 به مشتریان تحویل داده شود. نسخه سیستم‌عامل Volla این محصول با اکثر برنامه‌های اندروید سازگار است، در حالی که اوبونتو تاچ چنین قابلیتی ندارد.

گوشی Volla Phone X23 در دو نسخه معرفی شد
گوشی Volla Phone X23

Volla Phone X23 به چیپست MediaTek Helio G99 مجهز شده است. این دستگاه از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. صفحه‌نمایش 6.1 اینچی HD+ این محصول با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. Volla Phone X23 میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو و دوربین دوگانه (48 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل) در عقب برای ثبت عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت بالا است. این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سیمی 30 وات و قابلیت شارژ بی.سیم 15 واتی است. ابعاد آن هم 160.9 x 80 x 12.2 میلی‌متر است و حدود 270 گرم وزن دارد.

Volla Phone X23 علاوه بر مشخصات ذکرشده، گوشی هوشمند مقاومی است که با استاندارد نظامی آمریکا موسوم‌به MIL-STD-810H سازگاری دارد. این بدان معنی است که این محصول می‌تواند در برابر دماهای بالا، سقوط و لرزش مقاومت کند. این گوشی همچنین دارای محافظ آب و گرد و غبار (IP68) است که به دوام کلی آن می‌افزاید. علاوه بر این، باتری X23 را می‌توان به راحتی و بدون استفاده از ابزار خاصی تعویض کرد.

گوشی Volla Phone X23 در دو نسخه معرفی شد

گوشی Volla Phone X23 محصولی جدید و هیجان‌انگیز در خط تلفن Volla است که می‌توان آن را جایگزینی برای گوشی‌های هوشمند مجهز به اکوسیستم گوگل در نظر گرفت. این گوشی هوشمند برای افرادی که به‌ دنبال گوشی هوشمندی با امکان کنترل گسترده هستند، بسیار مناسب است. علاوه بر این، Volla Phone X23 با طراحی خشن، مشخصات چشمگیر و قیمت مناسب، ارزش توجه را دارد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره گوشی Volla Phone X23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر