;
coinex

3 مدل از مانیتورهای اداری محبوب در بازار ایران

چند مدل از بهترین مانیتورهای اداری در سال 2023 و در بازار ایران کدامند؟ چه نیاز به خرید یک مانیتور برای دفتر کار خود داشته باشید و چه نیاز به یافتن یک نمایشگر جدید برای جایگزینی مانیتور قدیمی در دفتر داشته باشید، در ادامه سعی کرده‌ایم چند مورد از مانیتورهای محبوب در بازار ایران را معرفی نماییم.

پس بدون از دست دادن زمان بیایید معرفی بهترین مانیتور اداری در سه برند جی پلاس، دل و ال‌جی را در ادامه بخوانیم. لازم به ذکر است که مانیتور اداری، دسته‌ای از انواع مانیتورها می‌باشد که مختص کارهای اداری است. در واقع این سری از مانیتورها، دارای مشخصات قدرتمند نیستند و به دلیل استفاده‌های روزمره، معمولا به شکل معمولی در بازار وجود دارند.

پیشنهاد اول: مانیتور اداری 24 اینچ جی‌پلاس

مانیتور جی پلاس مدل GDM-245LN دارای صفحه‌نمایش 24 اینچی می‌باشد که نسبت به مانیتورهای 22 اینچی، بزرگ‌تر بوده و برای کارهای اداری، استفاده روزمره، استفاده طراحان و برنامه‌نویسان گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود.

زاویه دید این مانیتور 24 اینچی، 178 درجه می‌باشد؛ که به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی IPS، دقت رنگ و وضوح تصویر با تغییر زاویه دید کاربر، کاهش نمی‌یابد و تصویری زنده و شفاف از تمام زوایا را ارائه می‌کند. روکش مات (Anti-Glare) این مانیتور ایرانی، از انعکاس نور جلوگیری می‌کند؛ در نتیجه به راحتی می‌توانید از مانیتور در مکان‌های پرنور استفاده کنید.

انتقال تصویر در مانیتور GDM-245LN توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. ویژگی جذاب و پرکاربرد مانیتورهای جی پلاس، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. توسط این خروجی صدا، به راحتی می‌توانید هدفون و اسپیکر خود را به مانیتور متصل کنید و از صدای شفاف و با کیفیت لذت ببرید. همچنین پایه مانیتور جی‌پلاس از جنس فلز است و حس کیفیت و لوکس بودن را به کاربر منتقل می‌کند. در مجموع اگر به دنبال یک مانیتور اداری 24 اینچی با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه با ویژگی‌های کاربردی برای خانه و محل کار خود هستید، مانیتور جی‌پلاس مدل GDM-245LN می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

پیشنهاد دوم: مانیتور Dell U2723QE

مانیتور Dell U2723QE ، یکی از مدل‌های موجود در بازار ایران است. اگرچه بازتاب ناامیدکننده‌ای دارد، اما هنگام استفاده از آن در اتاق‌های روشن با مشکلات زیادی مواجه نخواهید شد. زیرا به اندازه کافی روشن می‌شود که با تابش خیره کننده مقابله کند. این مانیتور دارای تعداد زیادی ورودی مانند پنج پورت USB-A و سه پورت USB-C می‌باشد که یکی از پورت‌های USB-C از DisplayPort Alt Mode با توان ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند. این امر به شما امکان می‌دهد تصویری را از لپ‌تاپ خود نمایش دهید و آن را به طور همزمان شارژ کنید.

مانیتور U2723QE دارای پنل مسطح 27 اینچی است و از وضوح تصویر 4K بهره می‌برد. همچنین دارای شدت نور 400 بوده و  زمان پاسخ‌گویی آن 5 میلی‌ثانیه می‌باشد.

پیشنهاد سوم: مانیتور 40WP95C-W ال‌جی

مانیتور ال‌جی مدل WP95C-W 40، یکی از بهترین مانیتورهای اداری اولتراواید محسوب می شود. اگر اندازه صفحه نمایش ۲۷ اینچی Dell U2723QE را خیلی کوچک می‌دانید و می‌خواهید چیزی بزرگتر داشته باشید، مانیتورهای کاری فوق عریض یک جایگزین عالی هستند. زیرا باز کردن چندین پنجره را به طور همزمان آسان می‌کنند. LG 40WP95C-W یک مانیتور اداری فوق‌العاده عالی است. این مانیتور دارای صفحه نمایش ۴۰ اینچی و وضوح غیر معمول ۵۱۲۰×۲۱۶۰ است که معادل یک مانیتور 4K می‌باشد؛ اما فضای صفحه افقی بیشتری دارد. این مانیتور دارای دو ورودی USB-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4 است که ۹۶ وات برق ارائه می‌دهد. همچنین دارای زمان پاسخ‌گویی 5 میلی‌ثانیه و زاویه دید 178 درجه می‌باشد.

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر