;
coinex

جانشین وزیر آموزش و پرورش مشخص شد

به‌دنبال پذیرش استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور جانشین وزیر آموزش و پرورش تحت عنوان سرپرست انتخاب شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، به‌دنبال استعفای «یوسف نوری» از وزارت آموزش وپرورش،  سید ابراهیم رئیسی ضمن پذیرش این استعفا ، «رضا مراد صحرایی» رئیس دانشگاه فرهنگیان را با حفظ سمت به عنوان جانشین وزیر آموزش و پرورش منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت ملی پست: با ارائه 30 خدمت،‌ از کسب‌ و کارهای فعال در پلتفرم‌ های داخلی حمایت می‌کنیم

انتخاب جانشین وزیر آموزش و پرورش تحت عنوان سرپرست

پس از تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه 1401 فرهنگیان، رییس جمهور به معاون اول خود دستور پیگیری علت این موضوع را صادر کرد. مخبر، معاون اول رییس جمهور نیز بعد از بررسی ابعاد این امر از تقصیر وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به دنبال آن در تاریخ دهم فروردین اعلام شد که با مسئولان مقصر در تاخیر پرداخت حقوق فرهنگیان حی در سطح مدیران عالی آموزش و پرورش برخورد خواهد شد. سپس شاهد استعفای یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش بودیم؛ که به تبع آن این استعفا پذیرفته شده و برای وزارت آموزش و پرورش سرپرست انتخاب شد.

جانشین وزیر آموزش و پرورش
جانشین وزیر آموزش و پرورش

رضا مراد صحرایی متولد 1355 و دکتری زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه بوده که از اردیبهشت سال پیش تحت عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان منصوب شده است، وی از هم‌اکنون به عنوان جانشین وزیر آموزش و پرورش در سمت سرپرست با حفظ سمت فعالیت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص انتخاب جانشین وزیر آموزش و پرورش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر