coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایلان ماسک بار دیگر عنوان ثروتمندترین فرد جهان را به رقیب فرانسوی واگذار کرد

در صدر فهرست جدید ثروتمندترین فرد جهان نام برنارد آرنو به عنوان رئیس گروه LVMH شامل برندهای همچون لویی ویتون با سبقت از ایلان ماسک دیده می‌شود.

«برنارد آرنو»، رئیس گروه LVMH که برندهای بزرگی مانند لویی ویتون هم به عنوان زیرمجموعه‌های این گروه به شمار می‌آید، موفق به پیشی گرفتن از ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شده است. همچنین براساس این گزارش، «ایلان ماسک» در جایگاه دوم و «جف بزوس» هم در جایگاه سوم فهرست ثروتمندترین افراد جهان جای گرفته‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: پاسخ قاطع بیل گیتس به ایلان ماسک: توقف توسعه هوش مصنوعی مشکلی را حل نمی‌کند

تاجر فرانسوی، ثروتمندترین فرد جهان

براساس گزارش فوربس هم‌اکنون درآمد و ارزش سهام گروه LVMH در بالاترین میزان خود قرار دارد و در آن ثروت برنارد آرنو به عدد شگفت‌انگیز 211 میلیارد دلار دست یافته که حاکی از افزایش 53 میلیارد دلاری ثروت این تاجر فرانسوی خواهد بود. برنارد آرنو با چنین ثروتی حالا موفق به کسب لقب ثروتمندترین فرد جهان نیز شده است.

ثروتمندترین فرد جهان

از طرفی میزان ثروت ایلان ماسک که به عنوان بنیانگذار شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس و همچنین مالک توییتر مشهور است هم‌اکنون به 180 میلیارد دلار رسیده که بیانگر کاهش 39 میلیارد دلاری ثروت اوست. ماسک با چنین ثروتی در جایگاه دومین مرد ثروتمند جهان قرار گرفته است.

در مقام سوم ثروتمندترین افراد جهان نام جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون به چشم می‌خورد که درحال‌حاضر با ضرر 57 میلیارد دلاری به علت کاهش ارزش سهام آمازون چیزی بالغ بر 114 میلیارد دلار ثروت دارد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص لیست جدید ثروتمندترین فرد جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر