;
coinex

نخستین جزئیات از بازی جایگزین سری فیفا منتشر شد؛ EA SPORTS FC تعریف جدیدی از فوتبال!

مجموعه EA SPORTS FC قرار است به عنوان بازی جایگزین سری فیفا در آینده‌ای نزدیک معرفی شود. این بازی تعریفی جدید از فوتبال خواهد بود.

شرکت EA SPORTS (الکترونیک آرتز) از سری جدید بازی فیفا که البته دراصل جایگزین این بازی محبوب محسوب می‌شود رونمایی کرد. این شرکت امروز لوگوی این بازی جذاب را که نام “EA SPORTS FC” برآن نهاده شده است را منتشر کرده است. براساس اطلاعات بدست آمده، EA SPORTS FC قرار است تعریفی جدید از فوتبال را به همگان نشان دهد.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو فاش شد

لوگو و جزئیاتی جدید از بازی جایگزین سری فیفا منتشر شد

شرکت EA Sports ساعاتی پیش ضمن معرفی بازی ویدیویی FC خود و نمایش لوگوی آن برای نخستین بار، به صورت رسمی اعلام کرد که آن را جایگزین سری بازی‌های FIFA کرده است. به این ترتیب پس از گذشت 30 سال از انتشار بازی FIFA، اکنون قرار است عرضه نسخه جدید از این بازی‌های ویدیویی فوتبال را با عنوان EA SPORTS FC شاهد باشیم.

سری بازی‌های FIFA هنوز هم برای بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی به ویژه بازی‌های ورزشی و فوتبال یادآور خاطرات فراوانی است. این سری از بازی‌ها برای نخستین بار در سال 1993 معرفی و منتشر شد و خیلی زود توانست خود را به عنوان یک بازی موفق و محبوب معرفی کند. گرافیک عالی و با جزییات فراوان، سیستم مدیریت تیم و بازیکنان و همچنین گیم‌پلی قوی سبب شده است که این سری از بازی‌ها برای 30 سال نزد کاربران و گیمرها جذاب باقی بماند.

لوگو و جزئیاتی جدید از بازی جایگزین سری فیفا منتشر شد

بنا به گزارش سایت Game Spot، همانطور که EA Sports پیش از این قول داده بود، از سال آینده قرار است این سری از بازی‌ها با عنوان و نامی جدید عرضه شود و دیگر خبری از عرضه بازی FIFA 24 نخواهد بود. بنا به اطلاعاتی که EA Sports ساعاتی پیش منتشر کرد این سری از بازی‌ها جای خود را به سری بازی‌های EA SPORTS FC می‌دهند. این شرکت همچنین امروز برای نخستین بار از لوگوی این بازی رونمایی و جزییاتی تازه از تیم‌ها، لیگ‌ها و دیگر قابلیت‌های این بازی منتشر کرد.

بنا به گفته EA Sports قرار است در قالب این سری از بازی‌ها پلتفرم جدیدی برای بازی‌های ویدیویی فوتبال معرفی و تجربه جدیدی از این سری از بازی‌ها در دسترس قرار بگیرد. بازی EA SPORTS FC همچنین قرار است میلیون‌ها گیمر را از طریق کنسول‌های بازی، دستگاه‌های قابل حمل و همچنین دیگر دستگاه‌ها به یکدیگر متصل کند.

شرکت سازنده این بازی قصد دارد لوگوی جدید آن را در هفته‌های پیش‌رو در بیش از 100 بازی فوتبال در لیگ‌های بزرگ به نمایش بگذارد تا به این ترتیب به صورت رسمی شاهد جایگزینی این نام و لوگو به جای عنوان FIFA باشیم.

تصمیم به این تغییر نام درست پس از اینکه EA Sports شراکت خود را با فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA) به پایان رساند گرفته شده است و نشان می‌دهد که از این پس قرار است این سری از بازی‌ها به صورت مستقل عرضه شود. EA اعلام کرده است که ساختار این سری از بازی‌ها همچون گذشته خواهد بود و به لطف تمدید مجوزها و لایسنس‌های موردنیاز شاهد حضور بازیکنان، تیم‌ها و استادیوم‌های رسمی در آن هستیم. شرکت سازنده این بازی همچنین توانسته است با قراردادهای اختصاصی و مستقل از فدراسیون بین المللی فوتبال با لیگ‌های بزرگی همچون انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و آمریکای جنوبی، تیم‌ها، لباس‌ها و تجهیزات جانبی بیشتری را به این بازی اضافه کند.

بنا به گفته EA Sports، این بازی شامل بیش از 19 هزار بازیکن، 700 باشگاه و همچنین 30 لیگ فوتبال واقعی است و همچنین تیم‌ها و لیگ‌های فوتبال حرفه‌ای زنان را هم در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در بخش زنان این بازی شامل لیگ‌های معتبری همچون NWSL از کشور آمریکا و Women’s Super League از بریتانیا خواهد بود.

لوگو و جزئیاتی جدید از بازی جایگزین سری فیفا منتشر شد
بازی جایگزین سری فیفا

قرار است جزییات بیشتر در مورد بازی EA Sports FC در ماه جولای اعلام شود. انتظار می‌رود اولین نسخه از سری بازی‌های EA Sports FC در پاییز سال جاری میلادی در دسترس قرار بگیرد؛ چرا که سری بازی‌های FIFA نیز هرساله در این بازه زمانی عرضه می‌شدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بازی جایگزین سری فیفا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر