;
coinex

سفرکارت استراتژی برنده در جذب مشتری بیشتر!

بزرگ‌تر کردن دایره مشتریان و مخاطبان سازمان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در هر کسب‌وکار برایش برنامه‌ریزی می‌کنند. برای همین منظور تیم بازاریابی و مارکتینگ در بیشتر سازمان‌ها تشکیل می‌شود تا به‌طور حرفه‌ای روی این موضوع سرمایه‌گذاری کند. با کمی دقت نظر می‌توان هزینه‌های تیم مارکتینگ را نوعی سرمایه‌گذاری دانست؛ زیرا باعث جذب مشتری و سود بیشتر به سازمان می‌شود. راه‌های مختلفی برای جلب توجه مشتریان به هر سازمان وجود دارد، هدیه سازمانی یکی از بهترین و موثرترین این راه‌ها است. در این محتوا قصد داریم درباره هدیه سازمانی و افزایش آمار فروش محصولات سازمان صحبت کنیم و بهترین هدیه سازمانی را پیشنهاد دهیم.

هدیه سازمانی و مشتریان بالقوه

تبدیل مشتریان بالقوه سازمان به خریداران وفادار و ماندگار یک کسب‌وکار چندان راحت نیست. شما باید این افراد را قانع کنید که به برندتان اطمینان کافی را داشته باشند. در اولین گام باید حسن نیتتان را به مشتریان احتمالی نشان دهید. هدیه سازمانی یکی از روش‌های جلب اعتماد مشتریان است.

با کمی تحقیق در بازار هدف، فهرست افرادی را پیدا کنید که امکان خرید از سازمان شما را دارند. کدام گروه از مشتریان با احتمال بیشتری از سازمان خرید می‌کنند؟ کدام افراد ظرفیت خریدهایی با رقم بالا را از برندتان دارند؟ فهرستتان را به این افراد محدود کنید. حالا که لیستی از مشتریان بالقوه را دارید، نوبت به مرحله سرمایه‌گذاری روی آن‌ها می‌رسد.

خرید سفرکارت و اهدای آن به مشتریان بالقوه نوعی سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید. این هدیه سازمانی باید رسمی باشد تا خدشه‌ای به اعتبار برندتان نزند. برای آنکه ارتباط بیشتری با مخاطب سازمان برقرار کنید، ترجیحا چیزی را هدیه دهید که تاثیری گذاری بیشتری روی او داشته باشد. تاثیرگذاری قوی‌تر به این معنی است که احساسات و عواطف او را نشانه بگیرد. سفر کارت علی بابا همان هدیه‌ای است که ویژگی‌های بهترین هدیه سازمانی را دارد.

سفرکارت استراتژی برنده در جذب مشتری بیشتر!

سفر کارت علی بابا

سفر کارت نوعی کارت هدیه سفر است که با اسفاده از آن می‌توان انواع بلیط و رزرو تور، هتل و اقامتگاه را از طریق سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا خرید. برای تجربه سفری ایمن‌تر، خرید بیمه مسافرتی هم با اعتبار سفر کارت ممکن است. یادتان باشد سفر کارت قابلیت نقد شدن ندارد؛ یعنی اعتبار آن فقط روی خرید محصولات سفر از پلتفرم علی‌بابا امکان‌پذیر است. شاید در نگاه اول این تصمیم چندان خوشایند به‌نظر نرسد، اما این ایده راهی برای شکستن مقاومت افرادی است که خانه‌نشینی را به تجربه سفر ترجیح می‌دهند.

مشتریان وفادار و مشتریان بالقوه تنها افرادی نیستند که می‌توانند سفر کارت را دریافت کنند. شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، مدیر شرکت یا تیم منابع انسانی سازمان‌های بزرگ امکان خرید و اهدای سفر کارت را به کارکنان، همکاران و شرکای تجاری خود دارید.

نحوه استفاده از کارت هدیه سفر علی‌بابا

استفاده از این کارت هدیه سفر حتی از سفارش دادن آن هم آسان‌تر است. برای استفاده از اعتبار سفر کارت باید پوشش روی آن را بخراشید. زیر پوشش دو کد نوشته شده که دسترسی به آن‌ها برای خرید محصولات سفر از سایت و اپلیکیشن علی‌بابا ضروری است. کد فعالسازی درصورت تسویه‌حساب سفارش‌دهنده، به‌شکل اتوماتیک فعال می‌شود. شماره سریال خرید اختصاصی دومین کدی است که برای خرید از علی‌بابا به آن نیاز دارید.

سفرکارت استراتژی برنده در جذب مشتری بیشتر!

وارد سامانه علی‌بابا شوید و یک یا چند محصول دلخواه بلیط، رزرو هتل یا رزرو تور را انتخاب کنید. پس از واردکردن تعداد مسافران و مشخصات هریک از آن‌ها، وارد مرحله پرداخت و ثبت نهایی سفارش شوید. شماره سریال اختصاصی خرید را در کادر مربوطه بنویسید. هزینه سفر از اعتبار سفرکارت کسر خواهد شد. اگر هزینه سفر بیشتر از میزان اعتبار سفر کارت باشد، می‌توانید سفارش‌تان را تغییر دهید یا باقی هزینه را خودتان بپردازید. درصورتی‌که هزینه مسافرتتان کمتر شد، از باقی اعتبار سفر کارت برای برنامه‌ریزی سفرهای بعدی استفاده کنید. هنوز درباره امکانات و سفارش سفر کارت علی بابا سوال دارید؟ شما می‌توانید به سایت علی‌بابا مراجعه کنید یا با استفاده از پشتیبانی آنلاین و تلفنی این مجموعه، همه سوال‌های تان را بپرسید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر