;
coinex

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A24 فاش شد [+تصاویر]

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A24 لو رفت در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی جذاب را مشاهده کنید.

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A24 فاش شد. سامسونگ چندی پیش در جریان رونمایی از چند گوشی میان‌رده خود مانند گلکسی A14، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G که در کشور ترکیه برگزار شد عنوان کرد که یک گوشی دیگر به‌نام گلکسی A24 در دست توسعه دارد که به‌زودی معرفی خواهد شد. حالا رندرها و برخی مشخصات فنی این دستگاه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون تومان [فروردین 1402]

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A24 لو رفت

در جریان رویداد معرفی گلکسی A14، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G در ترکیه، سامسونگ فاش کرد که درحال کار بر روی یک دستگاه جدید دیگر با نام Galaxy A24 است که در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد. در گذشته، طراحی و مشخصات اولیه این گوشی فاش شده بود. حال امروز، رندر گلکسی A24 یک بار دیگر به‌بیرون درز کرده است که به ما نگاهی به طراحی کامل این گوشی پایین‌رده به‌همراه رنگ‌بندی و مهمتر از همه، مشخصات و قیمت کامل آن می‌دهد.

رندرهای رسمی گلکسی A24 توسط وب‌سایت The Tech Outlook و افشاگر Paras Guglani، این دستگاه را در رنگ‌های مشکی و سبز نشان می‌دهد. این رندر همچنین دارای برچسب تبلیغاتی بر روی نمایشگر گوشی است که مشخصات آن را برجسته می‌کند که شامل 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 15 وات و ترکیب دوربین سه‌گانه در پشت با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است.

مشخصات فنی و قیمت گلکسی A24 لو رفت

طبق گزارش‌ها، گلکسی A24 دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن +Full HD، رفرش‌ریت 90 هرتز و بریدگی Infinity-U خواهد بود. ظاهراً این ناچ میزبان یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. در مورد دوربین‌های پشتی، به غیر از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی در این گوشی بکار گرفته خواهد شد. گفته می‌شود دوربین‌های اصلی و سلفی قادر به ضبط ویدیوهای Full HD با نرخ 30 فریم‌برثانیه هستند.

Tech Outlook ادعا می‌کند که این گوشی با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 ارائه می‌شود که جای تعجب نیست زیرا این همان چیزی است که سایر گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ با آن عرضه شدند. در مورد بدنه‌ی دستگاه، این نشریه ادعا می‌کند که ابعاد آن 162.1×77.6×8.3میلی‌متر، وزن 195 گرم و دارای قاب پلاستیکی و پنل پشتی پلاستیکی است. همان‌طور که افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود، گلکسی A24 یک دستگاه 4G خواهد بود.

در رابطه با قیمت‌گذاری گلکسی A24، اطلاعات فاش‌شده ادعا می‌کند که قیمت آن 190 دلار خواهد بود و تا پایان ماه جاری در هند عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد جدول زمانی عرضه باورپذیر باشد زیرا این تلفن قبلاً توسط گواهینامه‌های صادرشده در هند تأیید شده است. همان‌طور که افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود، گلکسی A24 دارای پردازنده مدیاتک Helio G99 یا اسنپدراگون 680 است. همچنین به‌غیر از رنگ مشکی و سبز، این دستگاه در رنگ‌های قرمز بورگوندی و نقره‌ای نیز عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات فنی و قیمت گلکسی A24 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر