;
coinex

شکایت بایدو از اپل و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اپ استور

در پی انتشار نسخه‌های جعلی برنامه چت بات هوش مصنوعی ارنی در فروشگاه اپ استور شاهد شکایت بایدو از اپل هستیم. این در حال است که ارنی اپلیکیشن رسمی ندارد.

غول موتور جست‌وجوی چینی بایدو، به علت انتشار نسخه‌های جعلی اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی ارنی در فروشگاه اپ‌استور علیه طراحان اپلیکیشن و شرکت اپل شکایتی را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: تجهیز کیبورد SwiftKey به چت بات بینگ تایید شد

شکایت بایدو از اپل به علت انتشار برنامه‌های جعلی از چت‌بات ارنی

چت‌بات هوش مصنوعی ارنی (Ernie) که ماه گذشته از سوی این غول موتور جست‌وجوی چینی معرفی شد، به عنوان رقیب جدی چت‌بات آمریکایی ChatGPT از سوی چین معرفی شده است.

هم‌اکنون طبق بیانیه این شرکت، شکایت بایدو از اپل در دادگاه خلق هایدیان پکن مطرح شده، که در آن علیه طراحان اپلیکیشن‌های جعلی چت‌بات ارنی و شرکت اپل، اتهاماتی وارد شده است.

شکایت بایدو از اپل

این شرکت طی بیانیه‌ای که روز جمعه در حساب رسمی وی‌چت Baidu AI انتشار داد، خبر داد: «هم‌اکنون، ارنی هیچ اپلیکیشن رسمی ندارد.» بایدو همچنین ضمن انتشار عکسی از شکایت خود اعلام کرد: «تا زمانی که اعلام رسمی از سوی این شرکت صورت نگرفته است، هر اپلیکیشن ارنی که در اپ‌استور یا فروشگاه‌های دیگر مشاهده می‌کنید، جعلی خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شکایت بایدو از اپل به علت انتشار برنامه‌های جعلی از چت‌بات ارنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر