;
coinex

راهکارهایی برای خرید گوگل ویس با کیفیت بالا و قیمت مناسب

امروزه استفاده از شماره مجازی در کسب و کارها و یا استفاده‌های شخصی بسیار زیاد شده است. دلیل این اتفاق این است که این شماره‌ها، از مزایای بسیاری برخوردار هستند و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود می‌دهند؛ به همین دلیل است که مدیران کسب و کارهای مختلفت و یا افراد دیگر،‌ به دنبال یک شماره مجازی معتبر هستند تا از آن استفاده کنند.

امروزه استفاده از شماره مجازی در کسب و کارها و یا استفاده‌های شخصی بسیار زیاد شده است. دلیل این اتفاق این است که این شماره‌ها، از مزایای بسیاری برخوردار هستند و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود می‌دهند؛ به همین دلیل است که مدیران کسب و کارهای مختلفت و یا افراد دیگر،‌ به دنبال یک شماره مجازی معتبر هستند تا از آن استفاده کنند.

برای در اختیار داشتن شماره مجازی راه‌های زیادی وجود دارد و بسیاری از آن‌ها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند؛ اما با توجه به این که در چه زمینه‌ای از شماره استفاده می‌کنید، باید مراقب استفاده از آن‌ها باشید. بهترین و معتبرترین شماره مجازی رایگان، شماره مجازی گوگل ویس است؛ اما متاسفانه این سرویس در ایران قابل پشتیبانی نیست. کاربران ایرانی برای در اختیار داشتن شماره مجازی گوگل، باید آن را از سرویس‌های معتبر داخلی خریداری کنند. در این مطلب، راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید یک سرویس معتبر گوگل ویس را در ایران خریداری کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنید. همچنین یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید شماره مجازی را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی سرویس گوگل ویس

کاربران زیادی به دنبال استفاده از شماره مجازی گوگل ویس هستند؛ اما قبل از خرید باید با ویژگی‌ها و کاربردهای این سرویس جذاب گوگل آشنا باشید تا بتوانید استفاده درستی از آن بکنید.

سرویس گوگل ویس در سال 2009 ایجاد شد و به صورت پروتوکل صدا روی اینترنت یا VoIP عمل می‌کند. این سرویس، قادر به دریافت تماس و پیام متنی است و امکان ارسال پیام متنی یا صوتی را نیز دارد. همچنین، شما می‌توانید شماره‌های دیگر خود را به آن منتقل کرده و تماس‌هاس خود را راحت‌تر کنترل کنید. استفاده از سرویس گوگل ویس کاربردهای بسیاری برای کاربران آن دارد؛ به همین دلیل است که تبدیل به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های شماره مجازی در دنیا شناخته می‌شود.

محصول پیشنهادی : خرید آیپی ثابت

ایجاد و استفاده از شماره مجازی و سرویس گوگل ویس رایگان است؛ اما برای استفاده تجاری که کاربردها بیشتری نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، باید هزینه‌ای را به صورت ماهانه پرداخت کنید. برای ایجاد شماره مجازی گوگل ویس، ابتدا باید به وبسایت آن‌ها مراجعه کرده و سپس با انتخاب گزینه Personal یا Business، نوع شماره خود را انتخاب کنید. پس از این کار، یک شماره حقیقی را معرفی می‌کنید تا پس از دریافت شماره مجازی، تماس‌ها و پیام‌های دریافتی و ارسالی به آن منتقل شوند. به همین راحتی امکان دریافت شماره مجازی و سرویس گوگل ویس وجود دارد؛ اما کاربران ایرانی برای دریافت این سرویس به مشکل می‌خورند.

با توجه به این که پروتوکل گوگل ویس مبتنی بر اینترنت است، برای استفاده از آن باید از اینترنت استفاده کنید. همچنین، هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد نیز،‌امکان اتصال به گوگل ویس دارد؛ یعنی شما می‌توانید از طریق لپ تاپ خود با استفاده از یک هدست یا هندزفری از گوگل ویس استفاده کرده و اقدام به برقراری تماس صوتی بکنید.

استفاده از گوگل ویس برای کاربران آمریکایی رایگان است؛ اما تماس‌هایی که از آمریکا به سایر کشورها انجام می‌شود، همراه با هزینه خواهد بود. از طرف دیگر، تمام تماس‌ها و پیام‌های دریافتی در این سرویس نیز رایگان هستند. با استفاده از گوگل ویس، می‌توانید با کاربران گوگل در آمریکا و کاربران گوگل اکسپرس یا G Suite در کشورهای کانادا، فرانسه، هلند، سوئیس، اسپانیا، پرتغال و انگلیس تماس تلفنی داشته و پیام متنی ارسال کنید.

خرید گوگل ویس در ایران

سرویس گوگل ویس، شماره‌ها و آی پی برخی از کشورها مانند ایران را پشتیبانی نمی‌کند؛ به همین دلیل کاربران ایرانی در هنگام ایجاد شماره گوگل ویس دچار مشکل شده و به آن‌ها اجازه این کار داده نمی‌شود. در چنین شرایطی و با توجه به کاربردها و اهمیت استفاده از شماره مجازی معتبر، کاربران ممکن است به سراغ سرویس‌های متفرقه رفته و یا برای استفاده از شماره مجازی از وبسایت‌ها یا اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی رایگان استفاده کنند. ما به هیچ وجه استفاده از این روش‌ها را به شما توصیه نمی‌کنیم؛ زیرا امکان از بین رفتن یا لو رفتن اطلاعات مهم شما توسط افراد دیگر بسیار زیاد خواهد بود. بهترین راهکار برای در اختیار داشتن یک شماره مجازی، خرید آن است.

برای این کار، شما باید ابتدا یک وبسایت معتبر پیدا کنید که سرویس شماره مجازی در اختیار کاربرن خود می‌دهد. در ایران سرویس‌های زیادی هستند که این کار را انجام می‌دهند؛ اما اطمینان کردن در چنین شرایطی کمی دشوار است و در این زمینه باید سخت گیر باشید.

شماره مجازی گوگل وویس

یکی از مهم‌ترین کاربردهای استفاده از گوگل ویس در ایران، ایجاد حساب کاربری در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که برای کاربران ایرانی مسدود شده‌اند. یکی از این وبسایت‌‌ها، صرافی بایننس است. شما می‌توانید با استفاده از شماره و سرویس گوگل ویس، در تلگرام، اینستاگرام یا واتساپ حساب کاربری ایجاد کنید.

خرید شماره مجازی گوگل ویس، به شما این امکان را می‌دهد تا یک شماره اختصاصی و دائمی را با کمترین هزینه در اختیار داشته باشید. با توجه به این که سرویس گوگل ویس، امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، خرید آن بسیار به صرفه خواهد بود.

خرید شماره مجازی گوگل ویس با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب، یکی از دغدغه‌های افرادی است که به شماره مجازی معتبر نیاز دارند. گوگل ویس، یک سرویس شماره مجازی بسیار با کیفیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ اما قیمتی که در برخی از وبسایت‌ها برای این خرید این سرویس اعلام شده، ممکن است باعث شود کاربران از خرید آن منصرف شوند. قیمت گوگل ویس معتبر که از کیفیت بالایی نیز برخوردار بوده به صورت دائمی در اختیار کاربر باشد، ممکن است بالا باشد؛ اما حتما ارزش خرید خواهد داشت.

مزایای خرید گوگل ویس

سرویس گوگل ویس، از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار است. این محبوبیت، به دلیل ارائه امکانات و مزایایی است که این سرویس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربردهای ارائه شده توسط این سرویس، باعث شده تا کاربران ایرانی نیز برای بدست آوردن آن اقدام به خرید سرویس گوگل ویس بکنند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سرویس، امکان استفاده همزمان آن در بیش از یک دستگاه است. با توجه به ای که گوگل ویس، مبتنی بر اینترنت است، شما می‌توانید آن را همزمان روی گوشی تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود نیز وتصل کنید و همیشه همراه خود داشته باشید. از طرف دیگر، اینترنتی بودن آن، باعث شده تا هزیه تماس‌ها نیز بسیار کاهش پیدا کند. در چنین سرویسی شما تنها باید هزینه اینترنت را پرداخت کنید که برای ارسال و دریافت تماس و پیام، بسیار ناچیز بوده و به نوعی رایگان به شمار می‌رود.

سرویس گوگل ویس، امکان تبدیل صدا به متن را نیز دارد. زمانی که شما یک پیام صوتی دریافت می‌کنید، می‌توانید آن را به متن تبدیل کنید؛ البته این سرویس تنها برای زبان انگلیسی پشتیبانی می‌شود و برای زبان‌های دیگر مانند فارسی باید منتظر ارتقای این سرویس باشیم.

برخی از کاربران، ممکن است نیاز به تغییر دستگاه داشته باشند و برای این کار، مجبور به پاک کردن گوگل ویس و نصب مجدد آن در دستگاه جدید باشند؛ اما می‌ترسند که با این کار اطلاعات تماس‌ها و پیام‌ها و مخاطبین از بین بروند. یکی از ویژگی‌های گوگل ویس، پشتیبان گرفتن از اطلاعات به صورت مستمر است. با این کار، اطلاعات شما از بین نرفته و همواره محافظت می‌شوند.

از دیگر مزایای گوگل ویس منشی تلفنی و سیستم انتظار تماس آن است. همچنین امکان دایورت کردن یا انتقال تماس نیز در گوگل ویس وجود دارد. با توجه به این امکانات، خرید آن برای کاربران ایرانی بسیار به صرفه خواهد بود؛ اما باید از یک مرجع معتبر خریداری کنید.

گوگل وویس معتبر را از کجا بخریم

از کجا شماره مجازی گوگل وویس بخرم

سرویس گوگل ویس، یک سرویس شماره مجازی محبوب و پر کاربرد است که به صورت رایگان در اختیار کاربران گوگل قرار می‌گیرد؛ اما با توجه به این که این سرویس، شماره و آی پی ایران را پشتیبانی نمی‌کند، باید برای دریافت آن اقدام به خرید بکنید. در ایران، پلتفرم‌های مختلفی هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام کنید؛ اما در این میان باید کیفیت و قیمت را نیز در نظر داشته باشید.

وبسایت و پلتفرم آریاپی، یکی از این فروشگاه‌های مجازی در ایران است که شماره‌های مجازی مختلفی را برای کاربران خود ارائه کرده. این پلتفرم، شماره مجازی گوگل ویس آمریکا را نیز در میان محصولات متعدد خود ارائه کرده است. با مراجعه به این وبسایت، به راحتی می‌توانید شماره مجازی گوگل ویس را خریداری کنید و از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها استفاده کنید. وبسایت آریاپی، برای کاربردهای مختلف، شماره‌های مجازی بسیاری دارد. برای این منظور، می‌توانید متناسب با خدمات مورد نیاز خود اقدام به خرید شماره مجازی بکنید؛ به عنوان مثال برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT نیز می‌توانید از آریاپی شماره مجازی بخرید. برای اطلاعات بیشتر و یا خرید شماره مجازی و دیگر خدمات مانند اپل آیدی، سرور مجازی و غیره به وبسایت آریاپی مراجعه کنید. برای بازدید از صفحه خرید شماره مجازی میتوانید از لینک زیر اقدام کنید :

https://ariapay.io/virtual-number/

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر