;
coinex

آموزش ساخت سایت شخصی

ساخت سایت شخصی یک راه افزایش طرفداران کسب و کارتان در فضای وب است. با ایجاد یک سایت شخصی می­توانید خودتان یا هنرتان را به کاربران ارائه دهید و چه بسا کسب درآمد کردید. چرا باید یک سایت به نام خودتان داشته باشید و چه کارهایی قرار است در فضای آن به نمایش بگذارید. آیا فقط می‌خواهید برند خود را معرفی کنید یا محصولی ارائه می­دهید؟

امروزه برای اینکه کار خود را قابل اعتماد نشان دهید، ساخت یک سایت برایتان ضروری است. فراموش نکنید که این کار را به صورت حرفه­ای انجام دهید تا اعتبارتان زیر سوال نرود. برای ایجاد یک سایت در پرتال توجه کنید که حتما از مشاوران و متخصصین برای انتخاب نوع سایت کمک بگیرید.

چطور یک سایت حرفه­‌ای بسازم؟

حالا که تصمیم­تان برای ایجاد یک سایت جدی است، باید از کجا شروع کنید؟ اطلاعاتی درباره هاست یا دامنه دارید؟ سایت از چند قسمت مهم تشکیل شده است: دامنه، هاست، سیستم مدیریت محتوا و قالب.

در همین حد اطلاعات برای ایجاد وبسایت کافی است؟ بله، شما می­توانید در عرض چند دقیقه به آموزش ساخت سایت شخصی تکمیل شوید. برای ساخت سایت به چند روش می توانید عمل کنید:

ـ ساخت سایت آماده: استفاده از پلتفرم­های آماده که در کوتاه­ترین زمان یک وبسایت دارید.

ـ سایت سایت کدنویسی: برنامه نویسان با استفاده از کدنویسی­های پیچیده یک وبسایت به شما ارائه می­دهند.

ـ ساخت وبسایت ساده: استفاده از وردپرس که یک برنامه منبع باز است و می توان برنامه­های لازم را روی وبسایت خود ایجاد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی ایجاد وبسایت خود به مرکز طراحی وبسایت پرتال مراجعه کنید تا با کمترین هزینه و سریع ترین زمان یک وبسایت شخص ایجاد کنید.

یک سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی که از یک وبسایت خوب صحبت می­کنید، منظورتان یک وبسایت ایده­آل متناسب با کاربری مورد نیاز خودتان است. مثلا اگر یک استاد دانشگاه هستید، نیازی به بارگذاری کتاب­های تألیفی­تان دارید و باید قسمتی برای این کار در وبسایت­تان وجود داشته باشد. یک وبسایت خوب ویژگی­های مختلفی دارد، از جمله:

ـ داشتن رابط کاربری ساده و جذاب؛

ـ تضمین امنیت وبسایت؛

ـ رسپانسیو، قابلیت دسترسی در تمام دستگاه ها (موبایل، تبلت و…)؛

ـ قالب زیبا و کاربردی برای کاربران؛

ـ معرفی و نقد و بررسی محصول.

چطور یک سایت شخصی بسازیم؟

ساخت سایت رایگان؛ در کمتر از 30 دقیقه

مباحث تخصصی وبسایت­ها نیاز به یک دوره آموزشی دارند، حتما با خودتان می­گویید، من که نمی­خواهم همیشه طراحی سایت انجام بدهم و وقت و حتی هزینه­ی اضافی است. امروزه که سرعت حرف اول را در انجام کارها می­زند، پرتال هم در کنار هم رشد سریع راه حل­هایی را برای ایجاد وبسایت جلوی رویتان قرار می­دهد.

سایت ساز پرتال یک پلتفرم آماده متشکل از قالب، هاست و دامنه امکانات مناسبی را برای شما ارائه می دهد. سایت ساز چیست و چه مزایایی برای من دارد؟

سایت ساز، در واقع یک پلتفرم آماده است که به شما امکان ساخت سایت در 5 دقیقه و با کمترین هزینه را می­دهد. مزایای آن شامل:

ـ صرفه جویی در وقت و هزینه

ـ سرعت بالا و تضمین امنیت وبسایت

ـ سیستم مدیریت محتوا آسان

ـ کاربری آسان

ـ پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین

چطور سایت بسازم؟ آموزش ساخت وبسایت شخصی

در این قسمت خبری از حرف­های نامفهوم و تخصصی وبسایت نیست که فقط یک برنامه نویس و طراح سایت آن را متوجه می­شود. در این قسمت به شما می­گوییم که چطور از ساخت سایت شخصی خود لذت ببرید. نیازی نیست بقیه کارها را کنار بگذارید یا قراری را کنسل کنید تا امروز را خانه بمانید و یک وبسایت برای خودتان ایجاد کنید. فقط چند دقیقه وقت بگذارید و در اخر یک وبسایت تحویل بگیرید.

ـ نوع وبسایت خودتان را انتخاب کنید

اگر خودتان بخواهید یک وبسایت ایجاد کنید، بهتر است از سایت ساز استفاده کنید. برای این کار کافی است وارد سایت https://www.portal.ir/website شوید و دکمه سبز رنگ “همین حالا شروع کنید” را انتخاب کنید. بعد از تکمیل اطلاعات حال باید نوع وبسایت خود را انتخاب کنید. این محتوا برای آموزش ساخت سایت شخصی است و در این قسمت باید سایت شخصی را از فیلد انتخاب کنید.

اگر در این قسمت به مشکلی برخوردید، می­توانید از ویدیوهای آموزشی یا کارشناسان متخصص مشاوره بگیرید، پس نگران ادامه کار نباشید.

ـ ویترین وبسایت­تان چه شکلی باشد؟

جذاب­ترین قسمت ایجاد وبسایت شخصی، انتخاب قالب است. در این قسمت بیش از 50 قالب جذاب در اختیارتان است یکی را انتخاب کرده و در عرض 2 دقیقه روی وبسایت­تان اعمال بشود. تنوع قالب زیاد و باید در انتخاب آن دقت کنید. البته بعد از ایجاد وبسایت هم می­توان قالب را به راحتی تغییر داد.

توجه کنید که قالب متناسب با کاربری شما و در نگاه اول برای مخاطبین­تان جذاب باشد. همچنین اگر این قالب­ها را نپسندید برای طراحی اختصاصی با مشاوران تماس بگیرید.

آموزش ایجاد یک وب سایت شخصی

ـ وبسایت­تان را راه اندازی کنید

در این قسمت شما دیگر یک وبسایت دارید، اما هنوز فعالسازی نشده و وارد دنیای وب گوگل نشده است. حال باید یک بسته برای دوره­های یکساله یا چند ماهه را پرداخت کنید. بعد از اینکه بسته خود را در پرتال انتخاب کردید، حال باید یک آدرس برای وبسایت خود در نظر بگیرید.

ـ محتوای وبسایت را بارگذاری کنید

تبریک می­گوییم حالا شما یک صفحه شخصی کمتر از چند دقیقه در گوگل دارید، به همین راحتی. بعد از اتمام کار نیز اگر خواستید ویرایشی روی قالب یا متن­های آن انجام دهید، پشتیبان­های پرتال همراه شما و تنها نیستید. حال محتوایی که برای کسب و کارتان آماده کرده­اید روی سایت شخصی خود بارگذاری کنید.

در صورتی که محتوایی مدنظرتان نیست یا نمی­دانید چطور باید تولید محتوا کنید، باز هم می توانید از پرتال استفاده کنید. وبسایت­هایی که با سایت ساز پرتال ایجاد شود، مدیریت آسان دارد و خودتان می­توانید روزانه آن را بررسی و آنالیز کنید.

طرح ویژه پرتال برای مبتدیان طراحی سایت

پرتال یک مرکز طراحی سایت است که به ارائه خدمات وبسایت و طراحی سایت به صورت تخصصی پرداخته است. با استفاده از سایت ساز پرتال قبل از فعالسازی به مدت 7 روز تست رایگان دارید و می­توانید برای ادامه روند ساخت سایت تصمیم بگیرید.

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر