;
coinex

انیمیشن سریالی Stranger Things توسط نتفلیکس ساخته و پخش می‌شود

نتفلیکس رسماً از ساخت انیمیشن سریالی Stranger Things مطابق با خط داستانی سریال اصلی Stranger Things با گستردگی بیشتر پرده برداشته است.

براساس انتظارات فصل پنجم سریال Stranger Things به‌زودی برای ضبط قسمت‌های آن مقابل دوربین خواهد رفت و درواقع این فصل پایانی در سال 2024 از نتفلیکس پخش خواهد شد. سریال Stranger Things درحال‌حاضر محبوب‌ترین برنامه اورجینال انگلیسی زبان شبکه نتفلیکس محسوب می‌شود.

بااینکه مطابق برنامه‌های قبلی این فصل آخر سریال مذکور است، اما برادران دافر مشغول بررسی ساخت اسپین‌آفی برای این سریال هستند و درحال‌حاضر هم براساس جدیدترین اخبار، دنیای سریال اتفاقات ناآشنا قرار است با ساخت انیمیشن سریالی Stranger Things ادامه پیدا کند. هم‌اکنون شبکه نتفلیکس به‌طور رسمی از ساخت یک انیمیشن سریالی براساس سریال Stranger Things پرده برداشته، بااین‌حال هنوز جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2023 ؛ معرفی 10 عنوان برتر 2023

ساخت انیمیشن سریالی Stranger Things به عنوان ادامه سریال اصلی

مت و راس دافر، خالقان دنیای سریال Stranger Things طی بیانیه‌ای به مقایسه این انیمیشن سریالی با کارتون‌های صبح شنبه دهه 80 میلادی پرداختند که در حقیقت ارجاعی به آثاری همچون انیمیشن Masters of the Universe، انیمیشن Jem and the Holograms، انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles و انیمیشن G.I. Joe خواهد بود.

هم‌اکنون بازگشت شخصیتی از دنیای سریال Stranger Things در این انیمیشن مورد تایید قرار نگرفته، همچنین مشخص نیست که در صورت بازگشت شخصیت‌ها، ورود بازیگران برای صداپیشگی شخصیت‌های خود قطعی است یا خیر.

انیمیشن سریالی Stranger Things

به نظر می‌رسد استودیو انیمیشن‌سازی Flying Bark واقع در سیدنی استرالیا، موظف به تولید این اثر بوده و اریک روبلز، نویسنده انیمیشن Fanboy & Chum Chum وظیفه ساخت انیمیشن Stranger Things را بر عهده دارند. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات انیمیشن این سریال در دست نیست و برادران دافر به‌‌همراه شان لوی و دن کوهن از استودیو 21Laps به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. مت و راس دافر طی بیانیه منتشر شده اعلام کردند:

«ما همیشه رویای ساخت انیمیشن Stranger Things به سبک کارتون‌های صبح شنبه را که با آن بزرگ شدیم داشتیم و دیدن اینکه این رویا در حال به حقیقت پیوستن است، برایمان بسیار هیجان‌انگیز است. نمی‌توانیم بیشتر از این برای به اشتراک گذاشتن فیلمنامه‌ها و کارهای هنری‌ شگفت‌انگیزی که روبلز و تیمش به آن دست پیدا کرده‌اند و در حال ساخت آن هستند با شما منتظر بمانیم و این ماجراجویی ادامه دارد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت انیمیشن سریالی Stranger Things چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر