;
coinex

اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی معرفی شد؛ لامبورگینی Revuelto با 1100 اسب بخار قدرت

اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی رونمایی شد. سوپراسپرت جدید لامبورگینی با 1100 اسب‌بخار قدرت، لقب قدرتمندترین لامبورگینی تاریخ را یدک می‌کشد.

اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی با 1100 اسب‌بخار قدرت رونمایی شد. این خودروی سوپراسپرت بی‌نظیر که Revuelto نام دارد، در حقیقت به‌عنوان جانشین اونتادور (محبوب‌ترین مدل تولید شده تاریخ لامبورگینی) معرفی شده و برای اولین‌بار است که یک لامیورگینی به این سطح از قدرت رسیده است. همچنین نام Revuelto مانند بسیاری از مدل‌های این کمپانی، برگرفته از گاوهای وحشی مشهور است.

بیشتر بخوانید: رشد 60 درصدی فروش خودروهای برقی در سال 2022 ؛ پیش به سوی جهان پاک!

اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی به‌نام Revuelto معرفی شد

لامبورگینی در کنار سایر سازندگان خودروهای اسپرت با موتورهای بنزینی بزرگ، در سال‌های گذشته تلاش داشته تا به دنیای خودروهای هیبریدی و الکتریکی وارد شود. ایتالیایی‌ها اکنون اولین ابر خودروی هیبریدی خود را معرفی کرده‌اند.

بهترین خودروسازان جهان قصد دارند تا پایان دهه جاری میلادی، بخش بزرگی از تولید خود را به محصولات الکتریکی اختصاص دهند. حال، این ترند به بزرگان اسپرت سازی همانند لامبورگینی رسیده و این شرکت اکنون اولین ابر خودروی هیبرید خود را با نام Revuelto معرفی کرده است.

اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی به‌نام Revuelto معرفی شد

مشخصات سوپراسپرت لامبورگینی Revuelto

این خودروی هیبریدی می‌تواند برای نزدیک به 10 کیلومتر تنها با اتکا به موتور الکتریکی خود حرکت کند تا باتری آن پس از خالی شدن، دوباره توسط موتور بنزینی نیرومند و V12 شارژ شود. لامبورگینی Revuelto همچنان مانند نسل‌های قبل به سوخت‌های فسیلی اتکا دارد و در کنار موتور اصلی، به کمک 3 موتور الکتریکی خود قادر است به قدرت بیشتر از 1100 اسب بخار دست پیدا نماید.

اولین مدل کاملاً الکتریکی لامبورگینی نیز تا پایان دهه میلادی به بازار خواهد آمد و گاو وحشی اکنون با Revuelto انقلاب خود را کلید زده است. وبسایت Bussines Insider تصاویری را از Revuelto منتشر کرده که قرار است تا پایان سال آینده میلادی به دست خریداران ثروتمند خود برسد.

به لطف پیشرانه به‌کار رفته در این خودروی دوست‌داشتنی، Revuelto توانایی این را دارد که تنها در 2.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا نماید. حداکثر سرعت نیز بر اساس گفته‌ی لامبورگینی 350 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی به‌نام Revuelto معرفی شد

اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی به‌نام Revuelto معرفی شد

باید به این نکته اشاره کنیم که موتورهای الکتریکی لامبورگینی که به یک باتری کوچک 3.5 کیلوات ساعتی مجهز شده‌اند، نقشی در صرفه جویی در مصرف بنزین ندارند و Revuelto از آن‌ها برای رسیدن به سرعت بالاتر و حداکثر شتاب استفاده می‌کند.

باتری‌های Revuelto را می‌توان از طریق اتصال مستقیم به برق، انرژی ذخیره شده ترمزها یا توسط موتور خودرو شارژ کرد. همچنین، این خودروی جذاب با قیمتی بیش از 600 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما درمیان گذاشته و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر