;
coinex

گرانترین هتل مشهد کدام است؟

شهر مشهد از دیرباز موردتوجه گردشگران زیادی از شهرها و کشورهای مختلف بوده تا برای زیارت حرم امام رضا علیه‌السلام به اینجا بیایند. البته مشهد علاوه بر بارگاه ملکوتی امام هشتم، دارای امکانات و جاذبه‌های تفریحی و طبیعی متعددی است  به همین دلیل امکانات مختلفی مانند انواع هتل‌ها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های مختلف برای زائران و گردشگران این شهر آماده می‌شود.

در این میان شهر مشهد نیز از داشتن هتل‌های لوکس و گران‌قیمتی مانند هتل رز درویشی در مشهد بی‌نصیب نمانده است. درعین‌حال اگر می‌خواهید در هتل‌های ارزانتی نیز اقامت کنید، می‌توانید به سراغ هتل‌های مقرون به‌صرفه‌ای مانند هتل کوثر در مشهد بروید که امکانات خوبی را با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اما درصورتی‌که می‌خواهید هتل‌های گران و لوکس مشهد را بیشتر بشناسید و آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم تا پایان این صفحه همراه من بمانید.

هتل درویشی مشهد

اولین هتلی که به بررسی آن می‌پردازیم، هتل لوکس و ممتاز درویشی  است که امکانات و خدمات مجللی را به میهمانان  و مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل از اتاق‌های متعددی تشکیل شده و یکی از آن‌ها اتاق‌های دوبلکس است که از معماری کشورهای مختلف مانند معماری عربی، هندی، چینی یا ایران باستان بهره‌مند هستند.  بنابراین شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، گزینه جذاب‌تر را برای استراحت چندروزه و اقامت در این هتل انتخاب کنید.

همچنین ازجمله اتاق‌های دیگر این هتل لوکس می‌توان به دوبلکس پرزیدنتال، دوبلکس ایران اسلام چهارتخته، دوبلکس عربی، پنت هاوس اسپا دوتخته TOP VIP، پنت هاوس رم دوتخته، دوبلکس هند چهارتخته، دوبلکس چین چهارتخته و دوبلکس مصر چهارتخته اشاره کرد.

علاوه بر آن رستوران این هتل لوکس و زیبا در محیط روف گاردن با معماری و دکوراسیونی بی‌نظیر طراحی شده است و انواع غذاهای چینی، بین‌المللی و فرانسوی در آن طبخ می‌شود. همچنین می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای را با کیفیتی مرغوب در این رستوران زیبا، میل کنید. علاوه بر رستوران روف گاردن، رستوران آتریوم نیز برای میهمانان آماده پذیرایی است که در آنجا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ و با بهترین کیفیت و دیزاین سرو می‌شود.

گرانترین هتل مشهد کدام است؟

درنهایت اینکه در هتل دورویش مشهد می‌توانید از امکانات ورزشی و سرگرمی دیگری مانند ماساژ، حمام سنتی، فیش اسپا، سالن ورزشی، سونای خشک و بخار و جکوزی استفاده کنید. فروشگاه، مرکز خرید، تالارهای لوکس آیینه و دیپلمات نیز ازجمله امکانات  رفاهی دیگر این هتل لوکس و گران هستند.

هتل قصر طلایی

در این هتل 5 ستاره و ممتاز هم می‌توانید امکانات و خدمات متفاوتی مانند سوئیت‌های درجه‌یک و اتاق مناسب خود را انتخاب کنید. هتل قصر طلایی برای بالا بردن کیفیت اتاق‌ها و سوئیت‌ها، هرکدام را با دیزاین و طراحی خاصی در اختیار شما قرا می‌دهد. بنابراین می‌توانید سوئیت موردعلاقه خود را با توجه به نوع طراحی آن در انواع قاجاری، پرنسس، جونیور، سینیور و وسترن انتخاب کنید. علاوه بر آن آپارتمان رویال و اتاق کودک نیز در این هتل با طراحی جالب و خاص خود در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

ازجمله ویژگی‌های دیگر این هتل، برخورداری از 5 رستوران درجه‌یک و با کیفیت مرغوب است که در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و بین‌المللی سرو می‌شود. درعین‌حال خدمات متفاوت سرگرمی و ورزشی شامل سونا، جکوزی، بیلیارد، اتاق بازی، سالن بدنسازی و استخر نیز در خدمت‌رسانی به میهمانان آماده ارائه بهترین کیفیت هستند.

درنهایت اینکه پرسنل خوش‌برخورد، نظافت عالی و کامل، خدمات فوق‌العاده و ممتاز، محیطی همراه با آرامش و زیبایی را باید به ویژگی‌های دیگر این هتل لوکس و گران شهر مشهد اضافه کرد. البته درصورتی‌که به دنبال انتخاب هتلی با قیمت‌های ارزان‌تر هستید، پیشنهاد می‌شود به هتل‌های دوستاره مانند هتل کوثر مشهد بروید که امکانات و خدمات خوبی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان ارائه می‌دهند.

هتل رز درویشی مشهد

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و ممتازی که در مشهد آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران با کیفیتی مرغوب است، هتل رز درویشی است. این هتل در نزدیکی بلوار امام رضا علیه‌السلام قرار گرفته و ازجمله هتل‌های نزدیک حرم محسوبم می‌شود. همچنین با داشتن 107 اتاق در ابعاد و تعداد تخت‌های مختلف و در 16 طبقه، گزینه مناسبی برای همه سلیقه‌ها است.

ازجمله مزایای قابل توجه این هتل، نوساز بودن آن، نزدیکی به حرم و برخورداری از رستورانی است که غذاهای باکیفیت طبخ و سرو می‌کند. همچنین برای استراحت عصرگاهی می‌توانید از کافی شاپ آن هم دیدن کنید. هتل رز درویشی مشهد در 5 کیلومتری مجتمع تجاری زیست خاور و مرکز خرید آلتون قرار دارد.

گرانترین هتل مشهد کدام است؟

هتل مدینه الرضا

این هتل زیبای 5 ستاره و گران‌قیمت نیز در نزدیکی حرم  و در خیابان شیرازی واقع شده است. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به انواع اتاق‌ها و واحدهای اقامتی آن اشاره کرد که شامل آپارتمان پرزیدنت سه خوابه پنج نفره، آپارتمان سه خوابه، سوئیت های یک‌خوابه و آپارتمان دیپلمات است.

همچنین 4 رستوران با طراحی متفاوت شامل رستوران گردون، رستوران‌های نرگس 1 و 2 و رستوران سنتی در آن احداث شدند که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت طبخ و ارائه می‌کنند. درعین‌حال می‌توانید برای مواقع استراحت از سرگرمی‌هایی مانند ماساژ، جکوزی، سونا، استخر و اتاق بازی استفاده کنید. این هتل نیز دارای مرکز خرید، فروشگاه و خدمات رفاهی مانند آژانس مسافرتی است.

درنهایت اینکه…

هتل‌های ذکرشده تنها بخشی از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت شهره مشهد محسوب می‌شوند که خدمات و امکانات رفاهی را با کیفیت مرغوب در اختیار مسافران قرار می‌دهند. ازجمله هتل‌های 5 ستاره دیگری که در این شهر واقع شده، می‌توان به هتل الماس و هتل بین‌المللی قصر اشاره کرد. درعین‌حال قیمت رزرو اتاق در این هتل‌ها نسبت به بقیه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها گران‌تر است؛ اما می‌توانید در ایامی که سفر به مشهد کمتر است، در این هتل‌ها با قیمت کمتری اتاق رزرو کنید و از همان کیفیت با قیمت کمتر برخوردار شوید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    چرا درمورد امکانات اصلی هتل ها چیزی ننوشتین،همون اصل مطلبی که عربها براش میان مشهد،اول سیاحت بعد زیارت

    پاسخ

    یعنی دقیقا چه چیزایی؟!

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
    به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم

    پاسخ

    راست میگی

    پاسخ