;
coinex

برنامه عرضه 8 محصول جدید سایپا در سال 1402 اعلام شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی اظهاراتی از برنامه عرضه 8 محصول جدید سایپا در سال 1402 رونمایی کرد. بنابراین باید منتظر این خودروها در این سال باشیم.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بعد از ظهر دیروز طی نشست خبری خود با خبرنگاران، از برنامه توسعه محصول سایپا خبر داد و اظهار داشت که این شرکت برنامه تولید حداقل 8 محصول جدید را در شرکت‌های زیرمجموعه خود در سر دارد. همچنین برخی شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا علاوه‌بر واردات CBU خودروهای چینی، قصد اجرای برنامه مونتاژ CKD را نیز دارند.

بیشتر بخوانید: فهرست محصولات سایپا در طرح بزرگ فروش 500 هزار خودرو وزارت صمت [+لیست خودروها]

اعلام برنامه عرضه 8 محصول جدید سایپا در سال 1402

طبق اعلام مدیرعامل سایپا، در خرداد 1402 شاهین اتوماتیک CVT روانه بازار خواهد شد و در تیر سال جاری نیز شاهد تولید اطلس و شاهین پلاس خواهیم بود. شاهین پلاس خودرویی مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری 16 سوپاپ ME16 بوده و توانایی فراهم‌سازی 115 اسب بخار قدرت با انتقال گشتاور 150 نیوتن متر به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE را خواهد داشت. همچنین پیش‌بینی می‌شود که شاهین پلاس در قسمت‌های داشبورد، رودری‌ها و امکانات رفاهی و ایمنی از سایر تیپ‌های شاهین ارتقایافته‌تر باشد.

برنامه عرضه 8 محصول جدید سایپا در سال 1402

از طرفی سهند نیز به عنوان سدان جدید خانواده X200 از سوی پارس خودرو در مرداد 1402 رونمایی خواهد شد. همچنین پارس خودرو قصد دارد تا کادیلا را طبق پلتفرم P90 تولید کند. از سیلک، ون هامون و پاژ به عنوان سه خودروی دیگر سایپا نام برده می‌شود که توسط زیرمجموعه‌های این گروه خودروسازی در سال 1402 در سبد محصولات این شرکت راه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برنامه عرضه 8 محصول جدید سایپا در سال 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر