;
coinex

قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام با تقلید از تیک تاک معرفی شدند

قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام معرفی شد. این قابلیت‌ها عموما از تیک تاک برداشته شده و تولیدکنندگان محتوا را هدف قرار داده است.

قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام برای جلب هرچه بیشتر تولیدکنندگان محتوا معرفی شد. برخی از این قابلیت‌ها را پیشتر در شبکه‌اجتماعی تیک تاک دیده ایم لذا اینستاگرام با تقلید از تیک تاک سعی دارد مستقیما با این شبکه اجتماعی پرمخاطب وارد رقابت شود. تولیدکنندگان محتوا با این قابلیت می‌توانند محتواهای جذاب و جدیدی برای افزایش تعداد مخاطبین ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: امکان دانلود ویدیوهای ریلز اینستاگرام فعال می‌شود

قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا رونمایی شد

بزرگ‌ترین تغییر در بخش ریلز اینستاگرام به بحث ویرایش ویدیو مربوط می‌شود. کاربران اکنون می‌توانند ویدیوهای خود را دستکاری کنند و در همان صفحه به آن صدا، استیکر و متن اضافه کنند. تصاویری که از این ویژگی جدید منتشر شده‌اند، امکانی برای ویرایش خط زمانی ویدیوها را نشان می‌دهند که شبیه به قابلیتی در تیک‌تاک است.

یکی از ویژگی‌های تیک‌تاک که باعث شد پلتفرم جذابی برای تولید محتوا باشد، دسترسی سریع به ترندها و چالش‌ها بود تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند محتوایی شبیه آن‌ها را تولید کنند. حالا اینستاگرام هم به روشی تازه برای یافتن این ویدیوها مجهز شده است. کاربران اکنون به صفحه جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند که هشتگ‌ها و آهنگ‌های داغ در اینستاگرام را نشان می‌دهد.

قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا رونمایی شد

به‌علاوه، می‌توان دید که چه تعداد ویدیو از یک آهنگ خاص استفاده کرده‌اند و البته این امکان برای کاربران فراهم شده است تا آهنگ ویدیوها را برای استفاده‌های بعدی خود ذخیره کرده یا آن‌ها را به‌طور مستقیم به ویدیوهای خود اضافه کنند.

در این آپدیت از ابزارهایی برای تحلیل عملکرد محتواها و تعامل با مخاطبان هم رونمایی شده است. یکی از این ابزارهای تحلیلی نشان می‌دهد که کاربران مجموعاً چقدر زمان را صرف تماشای یک Reel کرده‌اند. این اطلاعات شامل بازپخش‌ها و میانگین زمان تماشای محتواها می‌شود. همچنین اگر کاربری شما را از طریق یک ویدیوی Reel دنبال کند، این موضوع به اطلاعتان خواهد رسید.

قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا رونمایی شد

اینستاگرام و تیک‌تاک همواره با چالش جلب رضایت تولیدکنندگان محتوا در بحث درآمدزایی روبه‌رو بوده‌اند. یکی از راهکارها برای حل این مشکل، ارائه قابلیت حمایت مالی از سمت طرفداران بود که توسط هر دو پلتفرم اجرا شد. حالا در به‌روزرسانی‌های امروز اینستاگرام ویژگی جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا ببینند کدام کاربران از آن‌ها حمایت مالی کرده‌اند تا شاید به‌نحوی بتوانند از آن‌ها سپاس‌گزاری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت‌های جدید ریلز اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر