;
coinex

تیک آبی پولی اینستاگرام و فیس‌بوک فعال شد؛ نرخ متفاوت برای کاربران وب و موبایل

شرکت متا اقدام به فعال‌سازی ویژگی تیک آبی پولی اینستاگرام و فیس بوک برای کاربران آمریکایی کرده و این قابلیت را در دو نسخه وب و اپ موبایلی ارائه می‌کند.

به منظور بهره‌مندی از قابلیت تیک آبی پولی اینستاگرام و فیس بوک کاربران نسخه وب باید مبلغ 11.99 دلار در ماه و کاربران نسخه موبایلی باید مبلغ 14.99 دلار در ماه بپردازند. کاربران با دریافت تیک آبی پولی دو پلتفرم تحت مالکیت متا علاوه‌بر برخورداری از امنیت ویژه برنامه‌های اینستاگرام و فیس بوک، از امکاناتی نظیر دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتریان، استیکرهای انحصاری و صدستاره در ماه در Facebook جهت پشتیبانی از خالقان تولید محتوا بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت با استفاده از هوش مصنوعی پروفایل کاربران لینکدین را کامل می‌کند

شرایط برخورداری از تیک آبی پولی اینستاگرام و فیس بوک

نخستین شرط استفاده کاربران از سرویس پولی متا برخورداری از حداقل 18 سال سن است. فرایند تایید هویت در دو مرحله انجام خواهد شد و کاربران باید تصویر شناسنامه‌‌شان را به سرویس مذکور عرضه کنند. اگر کاربر به قابلیت تیک آبی پولی Meta را در برنامه‌های کاربردی اینستاگرام و فیس بوک دست یافته باشد و قصد تغییر عکس پروفایل یا اسم و نام کاربری خود را داشته باشد، او هم نیاز به تکرار پروسه تایید هویت خواهد داشت.

تیک آبی پولی اینستاگرام

کاربران به‌منظور فعال‌سازی تیک آبی پولی متا باید به بخش تنظیمات مراجعه کنند. سپس به بخش Accounts Center وارد شده و روی گزینه Meta Verified available انتخاب کنند تا مراحل پرداخت هزینه اشتراک و تایید هویت هم نمایان شود. کاربرانی که پیش‌تر نیز در Instagram و Facebook فرایند تأییدشان طی شده، حداقل تا موقعی که شرکت متا دیگر پایبند به نشان‌های تأیید Legacy نباشد، اجباری جهت پرداخت هزینه برای تیک آبی تأیید شده نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی تیک آبی پولی اینستاگرام برای کاربران آمریکایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر