;
coinex

قیمت مکث تیارا در بازار آزاد مشخص شد

نخستین مدل خودرو تیارا بعد از تحویل به متقاضیان آن، وارد بازار شده و حالا قیمت مکث تیارا در بازار آزاد موضوعی است که برای علاقه‌مندان جالب خواهد بود.

خودرو مکث تیارا یکی از اندک خودروهای چینی 7 نفره بازار ایران بوده که در اواخر سال پیش مراحل ثبت نامش اجرا شد و هم‌اکنون بعد از گذشت حدود 90 روز، براساس وعده مکث موتور، تحویل مشتریان شده است.

بیشتر بخوانید: احتمال واردات خودروهای داچیا به ایران ؛ زیربرند خودروساز فرانسوی در راه ایران!

قیمت مکث تیارا در بازار آزاد خودرو

در شرایط فروش این خودرو در مرحله اول، باید 984 میلیون تومان به‌طور نقدی واریز می‌شد و همراه آن یک چک یک ساله به مدت 5 میلیون تومان با رهن سند به مدت یک سال به شرکت تحویل داده می‌شد. بنابراین در مجموع قیمت این خودرو 989 میلیون تمام می‌شود و هم‌اکنون صاحبان این خودرو آن را با قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان در بازار آزاد عرضه می‌کنند.

قیمت مکث تیارا در بازار آزاد

در مقایسه با دیگر خودروهای چینی حاضر در بازار و با توجه به ویژگی‌های مکث تیارا می‌توان به قیمت معقول آن اشاره داشت. بنابراین، تیارا یکی از چند خودرویی بوده که در ابتدای ورودش با قیمت‌های عجیب و غریب روبرو نشده است. البته این موضوع نباید فراموش شود که کلیه تیاراهای صفری که به‌تازگی روانه بازار شده با مدل 1401 سند خورده‌اند و باید منتظر مدل 1402 این خودرو در آینده باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت مکث تیارا در بازار آزاد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر