;
coinex

ساخت سریال Twilight تایید شد

لاینزگیت ساخت سریال Twilight را تائید کرد. این شرکت برای ساخت سریالی بر اساس رمان‌های توایلایت، نویسنده‌ای استخدام کرده است.

به گزارش هالیوودریپورتر، سریالی براساس رمان‌های استفانی مایر در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. سیند دالی که در گذشته نویسندگی آثاری چون سریال Tell Me Lies، سریال The Walking Dead: World Beyond، سریال Raised by Wolves، سریال Dirk Gently’s Holistic Detective Agency و سریال The Get Down را برعهده داشته، قرار است فیلمنامه سریال Twilight را بنویسد.

بیشتر بخوانید: ساخت سریال سونیک برای شبکه پارامونت تایید شد

ساخت سریال Twilight تایید شد

طبق اخبار منتشر شده، دالی در حال کار با بخش تلویزیونی لاینزگیت است تا در ادامه مشخص شود که این سریال چه نوع برداشتی از رمان‌های مایر خواهد بود؛ آیا یک بازسازی براساس رمان‌های اصلی است یا اینکه داستان دیگری را در دنیای رمان‌های گرگ و میش دنبال خواهد کرد. سریال توایلایت هنوز در مراحل ابتدایی خود بوده و بدین ترتیب هنوز شبکه یا سرویس استریمی حق پخش آن را در اختیار نگرفته است. زیرا منابع نزدیک می‌گویند استودیو سازنده تصمیم دارد تا پیش از اینکه حقوق پخش سریال را واگذار کند، توسعه پروژه را رهبری کند.

ساخت سریال Twilight تایید شد

هنوز جدول زمانبندی خاصی برای زمان ارائه سریال گرگ و میش به خریداران احتمالی اعلام نشده است. منابع نزدیک به سریال می‌گویند که انتظار می‌رود مایر، نویسنده رمان‌ها در این اقتباس تلویزیونی نقش داشته باشد. پیش از این ۵ فیلم Twilight در مجموعه با بازی کریستن استوارت و رابرت پتینسون بیش از ۳.۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. با اینکه رمانی‌های مایر با تحسین منتقدان مواجه شده‌ بود، اما فیلم‌های Twilight نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کردند.

در هر حال بسیاری امیدوار هستند که در صورتی که سریال Twilight اقتباس مستقیمی از رمان‌ها بود، بتواند عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشد. مدتی پیش نیز ساخت سریال هری پاتر برای شبکه مکس تایید شد و به مدت کوتاهی حالا اخبار ساخت سریال Twilight منتشر شد که پیش از این صحبت‌هایی مبنی‌بر احتمال ساخت اسپین‌آفی تلویزیونی براساس آن منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ی ساخت سریال Twilight چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر