;
coinex

افزایش هزینه اشتراک پلتفرم‌های نمایش خانگی ؛ سریال دیدن گرانتر شد!

افزایش هزینه اشتراک پلتفرم‌های نمایش خانگی آن هم در شرایط اقتصادی فعلی، بیش از هرچیز می‌تواند مخاطبین را به سمت روش‌های رایگان سرگرمی‌های سینمایی سوق دهد.

در شرایطی که در مدت اخیر، تعداد سریال‌های در حال انتشار پلتفرم‌های VOD نسبت به ماه‌های گذشته کاهش شدیدی داشته، این پلتفرم‌های به فاصله کوتاهی از آغاز سال 1402، قیمت‌های جدیدی برای هزینه اشتراک خود تعیین کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: پایان نمایشگاه ساترا بدون حضور فیلیمو، فیلم نت و نماوا!

افزایش هزینه اشتراک پلتفرم‌های نمایش خانگی

اگرچه از آخرین مرحله گران شدن اشتراک هر سه پلتفرم زمان قابل توجهی می‌گذرد، اما با رونق صنعت نمایش ویدیوی آنلاین، ضعف محصولات رسانه ملی و رشد مداوم شمار کاربران، پلتفرم‌ها عملا نیاز چندانی به افزایش نرخ اشتراک حس نمی‌کنند.

افزایش هزینه اشتراک پلتفرم‌های نمایش خانگی ؛ سریال دیدن گرانتر شد!

روشن است که قیمت‌گذاری دستوری خصوصا در اکوسیستم دیجیتال، اشتباه است و ثابت شده که در نهایت باعث ثبات قیمت‌ها نمی‌شود، اما افزایش مداوم هزینه اشتراک پلتفرم‌ها، بدون توجه به اقتضائات بازار و کشش قیمتی خدمات، ممکن است مخاطبان را بیشتر از قبل به سمت استفاده از ماهواره یا کانال‌های دانلود فیلم سوق دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره افزایش هزینه اشتراک پلتفرم‌های نمایش خانگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر