coinex
راهنمای خرید تکراتو

چرا برای خرید کتاب آموزش برنامه‌نویسی به کادینر مراجعه کنیم؟

امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی، سرانه‌ی مطالعه کتاب کاهش قابل توجهی داشته است و بسیاری از مردم بخصوص جوانان با غوطه‌ور شدن در دنیای اینترنت، لذت مطالعه‌ی صفحات یک کتاب خوب را فراموش کرده‌اند. خواندن کتاب‌هایی با موضوعات مختلف بسیار لذت‌بخش بوده و به ما قدرت تصمیم‌گیری درست در زندگی را می‌دهد. اگر می‌خواهید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، کتاب بخوانید و دایره‌ی لغات خود را افزایش دهید. اما سوال اینجاست که چه چیزی باعث شده است تا سرانه‌ی مطالعه پایین بیاید و چرا مردم به جای خواندن کتاب‌های کاغذی، به دنبال گشت و گذار در وب و خواندن پست‌های فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام هستند؟

کتاب Succesful software engineer

دسترسی آسان به خرید کتاب‌‌های روز در فروشگاه اینترنتی کادینر

اولین و مهم‌ترین نکته در مورد افزایش سرانه‌ی کتابخوانی، قیمت مناسب و دسترسی راحت‌تر مردم به کتاب‌هاست. بسیاری از کتابفروشی‌ها محصولات‌ فرهنگی‌شان را با قیمت بسیار بالا عرضه می‌کنند و همین باعث می‌شود خریدار به جای خرید کتاب کاغذی، سراغ فایل‌های الکترونیکی و خواندن مطالب در فضای مجازی برود. البته ناگفته نماند هزینه‌‌ی کتاب در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار مقرون به صرفه‌تر از فروشگاه‌ها و کتابفروشی‌های سطح شهر است. اگر در نزدیکی شما کتابخانه یا کتابفروشی نیست یا برای رفتن به این مراکز به دلایل مختلف، مشکل دارید می‌توانید از منابع معتبر فروش اینترنتی قابل اعتماد در سطح وب استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی کادینر بهترین منبع خرید کتاب زبان اصلی در ایران است. در هر کسب و کار و تخصصی که فعالیت دارید، در فروشگاه کادینر کتابی وجود دارد که توجه شما را جلب کند و همین موضوع کادینر را به انتخاب اول هر فردی در زمینه سایت خرید کتاب تبدیل کرده است. شما می‌توانید با توجه به رشته‌ی تحصیلی و دانشگاهی خود کتاب انتخاب کنید و مطالعه‌ی آن را شروع کنید. رهبری و مدیریت محصول، علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی، مجموعه کتاب‌های فیزیک و مباحث مربوط به آن، کتاب‌هایی با موضوع دیزاین و سایر موضوعات که در این سایت موجود است توجه‌تان را جلب خواهد کرد.

چرا خواندن کتاب برای یک برنامه‌نویس اهمیت دارد؟

تقریبا همه‌ی برنامه‌نویس‌ها، می‌دانند که در برنامه‌نویسی داشتن قدرت تفکر و تمرکز بالا از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین برای تقویت این دو مورد، نیاز به انجام برخی تمرینات ذهنی است. خواندن کتاب به عنوان یک روش تقویت ذهن و افزایش تمرکز یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی به این دسته از افراد است. از لحاظ جنبه‌ی روانی هم کتاب خواندن باعث می‌شود برای ساعاتی از دنیای برنامه‌نویسی خارج شوید و با قرار دادن خود در دنیایی جدید، روحیه‌ی خود را بالا برده و ذهن‌تان را تقویت کنید. قدم اول برای این کار خرید کتاب متناسب با کار و رشته و تخصص شماست. کتاب مرتبط با کار و حرفه‌‌تان به شما انگیزه پیشرفت می‌دهد. شما نیاز دارید تا برای بهتر شدن مسیر شغلی خود کتاب بخوانید. کتاب برنامه‌نویسی موجود در فروشگاه کادینر جزو بهترین و جدیدترین کتاب‌های برنامه‌نویسیِ نوشته شده توسط مشهورترین برنامه‌نویسان، مهندسان نرم‌افزار و فناوری در دنیا است. هر کتاب دارای مشخصات و خلاصه‌ای از مطالب مربوط به آن است و شما می‌توانید با مطالعه و مرور آن، انتخاب و خرید خوبی داشته باشید و مطمئن باشید که بعد از خواندن این کتاب‌ها تأثیر آن را در زندگی و کار خود خواهید دید. به عنوان مثال، کتاب «کلین کد» یک کتاب تخصصی مفید و عالی برای برنامه‌نویسان است و می‌تواند شروع خوبی برای یادگیری برنامه‌نویسی هم باشد. شاید بسیاری از شما فیلم‌های آموزشی را به کتاب‌های تخصصی ترجیح بدهید، اما گاهی وقت‌ها مطالعه کتاب و یادگیری از این طریق بسیار تأثیرگذارتر از فیلم‌ آموزشی است.

چرا برای خرید کتاب آموزش برنامه‌نویسی به کادینر مراجعه کنیم؟

کیفیت محصولات فروشگاه اینترنتی کادینر

هنگام خرید یک کتاب، بیشترین سوالی که از طرف خریدار مطرح می‌شود راجع به جنس و نوع جلد و همچنین کیفیت آن است. چون برای بسیاری از افراد اهل کتاب کیفیت خوب محصول نسبت به قیمتش اولویت دارد و دوست دارند کالایی که می‌خرند ماندگاری بالایی داشته باشد و بتوانند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند. بنابراین کیفیت و چاپ خوب کتاب مهم‌ترین دغدغه‌ی مدیران فروشگاه اینترنتی کادینر است و تلاش می‌کنند با کمترین هزینه، محصولی با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار بدهند. انتخاب نوع و جنس جلد کتاب هم بر عهده‌ی خود خریدار است و هیچ محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد. سفارشات دریافتی در این سایت در سریع‌ترین زمان ممکن و از طریق پست پیشتاز به دست خریداران می‌رسد. کادینر همچنین با دریافت فایل‌های پی‌دی‌اف شما، آن را تبدیل به کتاب نیز می‌کند.

چرا برای خرید کتاب آموزش برنامه‌نویسی به کادینر مراجعه کنیم؟

خرید کتاب از کادینر

فروشگاه کتاب کادینر با توجه به اینکه یک چاپخانه اختصاصی با به‌روزترین امکانات و تجهیزات را به صورت اختصاصی در اختیار دارد، این امکان را دارد که کتاب‌ها را به ارزان‌ترین شکل ممکن به دست خریداران برساند. ما امیدواریم که فروشگاه کتاب کادینر کمکی هرچند کوچک در جهت افزایش سرانه مطالعه در سراسر ایران عزیزمان باشد.

کد تخفیف کادینر ویژه کاربران تکراتو

همچنین کادینر برای کاربران عزیز سایت تکراتو یک کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی به منظور خرید کتاب در نظر گرفته‌ است، که می‌توانید با مراجعه به سایت کادینر و وارد کردن کد techrato-discount  از تخفیف بهره‌مند شوید. امیدواریم تجربه خرید خوبی از کادینر داشته باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر