;
coinex

گوشی موبایل، صدرنشین واردات ایران از امارات در سال 1401

براساس گزارش‌های معتبر از منابع قابل اعتماد، گوشی‌های موبایل بیشترین میزان واردات ایران از امارات در سال 1401 را به خود اختصاص داده‌اند.

آنطور که در خبرهای واردات محصولات مختلف منتشر شده است، گوشی‌های موبایل بیشترین میزان واردات ایران از امارات در سال گذشته را داشته‌اند. این آمار توسط سازمان گمرک کشور منتشر شده و جزئیاتی از واردات کالاهای مختلف به کشور را شرح داده است. گوشی موبایل و قطعات مصرفی آن در صدر قرار دارند که مبلغی بالغ‌بر 2 میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار  را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: مشکل آپدیت نشدن گوشی‌های سامسونگ در ایران اردیبهشت 1402 ؛ اختلال، فیلترینگ یا تحریم؟

گوشی موبایل، صدرنشین واردات ایران از امارات در سال 1401

بررسی جزئیات واردات محصولات مختلف از امارات به ایران به عنوان بزرگ‌ترین واردکننده در سال گذشته نشان می‌دهد که انواع گوشی‌های تلفن همراه و قطعات آنها در صدر کالاهای وارداتی از امارات به ایران بوده است.

طبق آمارهای رسمی منتشر شده از سوی گمرک، در ۱۲ ماه سال گذشته میزان واردات کشور در سال گذشته بالغ بر ۳۷ میلیون تن و بیش از ۵۹ میلیارد دلار بوده است که با کاهش حدود ۱۰درصدی در وزن و افزایش ۵/ ۱۲ درصدی در ارزش دلاری مواجه شده است.

گوشی موبایل، صدرنشین واردات ایران از امارات در سال 1401

در این میان امارات با رقمی بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۳۹۵ میلیون دلار و سهمی حدود ۸۳/ ۳۰ درصدی، بزرگ‌ترین واردکننده محصولات مختلف در سال گذشته به ایران بوده است. نگاهی به جزئیات واردات امارات به ایران نشان می‌دهد که انواع گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و قطعات آنها در صدر کالاهای وارداتی از امارات به ایران بوده است که به بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار معادل ۶۲ هزار و ۷۱۹ میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات ایران از امارات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر