;
coinex

قیمت جدید محصولات سایپا اردیبهشت 1402 [+جدول]

قیمت جدید محصولات سایپا اردیبهشت 1402 با افزایش قابل توجهی نسبت به فروردین ماه 1402 و اسفند 1401 اعلام شده است.

قیمت نهایی محصولات سایپا اردیبهشت 1402 با افزایش شدید اعلام شد. سایپا به‌عنوان دومین شرکت برتر خودروساز کشور برای اردیبهشت‌ماه 1402 قیمت خودروهای خود را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. خردادماه 1402 اولین دور تحویل خودرو در سامانه یکپارچه است و حالا جند روز مانده تا تحویل این خودروها، متقاضیان طرح یکپارچه وزارت صمت با افزایش قیمت محسوس خودرو ثبت‌نامی خود مواجه خواهند شد.

بازار خودرو مدتهاست که رنگ آسایش به خود ندیده و افزایش قیمت خودرو رنگ سیاهی را به این بازار تزریق کرده است. اکنون که خودرو به‌عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود، کمتر کسی توان خرید این وسیله پرکاربرد و حیاتی را دارد و با تصمیمات جدید دولت و شرکت‌های خودروساز، رسیدن به این وسیله نقلیه برای بسیاری تبدیل به آرزو شده است.  سایپا نیز با اتکا به همین موضوع، قیمت خودروهای خود را تا حد زیادی افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات بهمن دیزل اردیبهشت 1402 [+جدول]

قیمت جدید محصولات سایپا اردیبهشت 1402

فهرست قیمت نهایی محصولات سایپا با احتساب مالیات و بیمه و … ویژه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ اطلاع‌رسانی شد. قیمت‌های ذیل در قالب دعوت‌نامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلاً این محصولات را پیش‌خرید کرده بودند، صادر خواهد شد. در ادامه جدول قیمت خودروهای سایپا اردیبهشت 1402 را می‌بینید:

قیمت نهایی محصولات سایپا اردیبهشت 1402 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ قیمت جدید محصولات سایپا اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    واقعا واقعا واقعا متاسفیم…….. همین!

    پاسخ

    با سلام این هم مهار تورم هر ماه افزایش قیمت .آیا محصولات کشاورزی هم هر ۳ ماه سه ماه با تورم جلو میره .؟ آیا ثروت فقط باید در جیب کارخانه داران باشه ؟ماشین ۱۲۰ میلیونی یهویی میشه ۲۴۰ یعنی ۱۰۰ درصد افزایش .این یعنی ماار تورم !

    پاسخ