;
coinex

قیمت جدید کامیونت‌های ایسوزو اردیبهشت 1402 [+جدول]

قیمت جدید کامیونت‌های ایسوزو اردیبهشت 1402 به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای کامیونت در بازار ایران اعلام شده است.

قیمت جدید کامیونت‌های ایسوزو اردیبهشت 1402 اعلام شد. شرکت تولیدکننده کامیونت‌های ایسوزو در کشور قیمت جدید دو مدل از خانواده این کامیونت‌های محبوب را شامل ایسوزو ۵ تن با کاربری بغل‌دار فلزی و کامیونت ایسوز ۶ تن با کاربری بغل‌دار فلزی را اعلام کرده است.

البته احتمالا این خودروها با افزایش قیمت همراه خواهند شد چرا که رکورد افزایش قیمت در صنعت خودروسازی کشور توسط شرکت‌های خودروساز و در اردیبهشت‌‌ماه 1402 شکسته شده است. در ادامه متوجه قیمت جدید این کامیونت محبوب خواهید شد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات بهمن دیزل اردیبهشت 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید کامیونت‌های ایسوزو اردیبهشت 1402 اعلام شد

شرکت بهمن دیزل به‌عنوان تولیدکننده و عرضه کننده محصولات ایسوزو در ایران قیمت جدید دو مدل کامیونت ایسوزو شامل ایسوزو ۵ تن با کاربری بغل‌دار فلزی و کامیونت ایسوزو ۶ تن با کاربری بغل‌دار فلزی را در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرد که در ادامه جزئیات قیمت جدید محصولات ایسوزو اردیبهشت 1402 را مشاهده می‌کنید:

نام محصول

قیمت قیمت کاربری
ایسوزو ۵ تن با کاربری بغل دار فلزی ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان ۱۱۵میلیون تومان
کامیونت ایسوزو ۶ تن با کاربری بغل دار فلزی ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان

۱۳۵میلیون تومان

شرکت بهمن دیزل با هدف تولید کامیون‌های سبک و نیمه‌سنگین و سنگین و مینی‌بوس و به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در اول خرداد ماه سال ۱۳۸۲ به صورت پروژه زیر نظر گروه بهمن آغاز به کار نمود و در آذر ماه سال ۱۳۸۲ تولید آزمایشی کامیونت ۶ تن را تحت لیسانس شرکت ISUZU ژاپن آغاز نمود و در ۱۹ اسفندماه ۱۳۸۲ رسماً از سوی وزیر صنایع وقت در جاده قدیم کرج افتتاح گردید.

ایسوزو، شرکت خودروسازی ژاپنی است که در سال ۱۹۱۶ فعالیت خود را آغاز نموده که در زمینه ساخت و تولید انواع وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌های باربری، کامیون‌های سبک و سنگین، همچنین تولید موتورهای دیزلی فعالیت می‌نماید.

قیمت جدید کامیونت‌های ایسوزو اردیبهشت 1402 اعلام شد

کامیون‌های باری ایسوزو به دلیل قدرت موتور و توانایی بالا در زمینه حمل بار جایگاه ویژه‌ای در سطح جهانی به خصوص در ایران دارد. به عنوان نتیجه‌گیری می‌توان گفت موتور عملکرد خوبی دارد و به هیچ عنوان نیاز به شتاب یا قدرت بیشتر احساس نمی‌شود.

درست است که کابین باید مدرن و امروزی‌تر باشد ولی این امر در کامیون‌ از اهمیت چندانی برخوردار نیست. به جرأت می‌توان گفت کامیونت ایسوزو ۶ تن چنان قابل اعتماد است که همتراز با رقبایی که در صدر جدول این کلاس از کامیون‌ها قرار دارند می‌ایستد.

این کامیون انعطاف‌پذیر و همه‌کاره است و کارش را به خوبی انجام می‌دهد و در قبال پولی که بابت آن پرداخت می‌کنید، گزینه بسیار مناسب و ایده‌آلی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ قیمت جدید کامیونت‌های ایسوزو اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    ایسوزو ۸ تن چه گناهی کرده که نمیزارنش برای خرید، فکر کنم آخرین مدلی که ازش وارد ایران شد مدل ۹۷ باشه
    این چه کاریه انصافا

    پاسخ

    هرچند که اگه بزارنش هم کسی پول خریدش رو نداره

    پاسخ

    یک کلام رییییدمممم تو این کشور

    پاسخ

    اگه مملکت صاحب داشت و قانون داشت که شماها با رانت چپاول این ماشین ها را ۶ برابر قیمت واقعی به مردم بد بخت تحمیل نمی کردین خدا لعنت تون کنه

    پاسخ

    فروش کامیونت کیلویی یک میلیون تومانی یا به عبارتی بیست دلار هیچ کجای دنیا این قیمت نیست، انحصار مافیایی،،،

    پاسخ

    سلام . دست دولت درد نکنه اونا خوب ما هارو شناختن سه میلیارد و نهصد قیمت ایسوزو.؟؟؟؟
    دولت عزیز ما مردم بی صبرانه منتظر گرانی ها در وسعت بیشتر هستیم و از شما حمایت می‌کنیم .و البته رای هم میدهیم . درود بر حکومت سرمایه داران . مردم رو زیر پا به کنید . ما مردم انقلابی اگر روزی حکومت همه را سر ببرد باز هم از نظام سرمایه داری حاکم بر کشور دفاع می‌کنیم

    پاسخ

    خدا لعنت شماهارو.چ خبره این قیمت مگه سر گردنه ست.دولت ومجلس انقلابی چ کردین.حاصل تورم ۱۰۰سال رو تو ۴سال پیاده کردین دست مریضاد بابا

    پاسخ

    سلام
    به کجا به این شتابان بابا یه مقدار یواش دولت عزیز
    این چه دکون دستگاهی برا خودتون درست کردین مگر چه خبره که قیمت ماشین سواری با باری اینقدر گران باشد آرزویه ماشین داری رو باید بگور ببریم ای دولت مردمی

    پاسخ

    با این قیمت ماشین، کرایه اهواز به اصفهان باید ۲۰میلیون باشه بهمن دیزل، بهمن مافیا بهمن انحصاری

    پاسخ

    قیمت صد برابر میره به جیب گردن کلفتهای حرام خور نخرین آقا نخرین اونهم با می‌لنگد چهارصد ملییونی

    پاسخ

    مگر موخ خر داشته باشی که بری سه میلیارد تومان پول بی زبان بدی یه ماشین که شما وتولید کنند که نه کپی برداری چینی بگه خوبه بله سری اولش که ژاپنی بود بدم نبود که من هم خودم داشتم فروختم ودوستان دارن که الان اشغال چینی دگه به نام فاو خریدم مردم گول تبلیغات نخورید به خدا پولتان بی دردسر بزار بانک سه تومان ماهی۵۵ تا۶۰ میلیون اگر طرح بلند مدت بزاری بلکه بیشتر من هرگز بار دارم بعد سی سال پست فرمان به خدا به خاطر بیمه وگرنه با این وضع کرایه کم وگرانی قطعات و نبودن باربازم سر به گور اگر خدایی نکرده که با این وضع جاده های کور و رانندگی آل ماسالاه بعضی از برندگان قرعه کشی های سایپاوایرلنخودرو فقط گاز دگه نگه داشتنش باخدا واین شوتیهای از خدا بی خبر تصادف نکنی که دوستان همین طول این چند روز ۱۴۰۲ بعد چندسال رانندگی تصادف کردن وله خدا ندارن ماین جمع کنند پول بدید یه کار تولیدی نه برای بیگانه و چینی کار درست کنیم بعد ببین نمیان التماس کنند با قیمت کم کامیون روز دنیا و بخرید به خدا اگر کمی درک و فهم ما مردم بهتر و کاملتر بشه میشه حتما باید جنگی باشه که همه باهم متحد باشیم به خدا بیمه من ادامه بدن من می‌فروختم چکار اولی در با شراکت دوستان هر چند کوچک راه میداختم مسعولین به خدا لیاقت این مردم خیلی بیشتر از این اما اگرهایی که یه کمپانی دسته سوم چینی در کشور بزرگ با مردم بزرگ به ما تحمیل کنه یه کم از خواب بیدار شوید تا دیر نشده جان مادرت نگو تکراریه چای کن بزار دردل را یه راننده بی پارتی و بی ترس

    پاسخ

    سلام خداوند رحمت کند اموات هرکسی که ایسوزو را وارد ایران کرد وخداوند می‌آمرزد اموات هرکسی که باعث شد خودرو بی کیفیت چینی جایگزین ایسوزو کرد خداوند لعنت کند باعث وبانی ای کار

    پاسخ

    ایسوزو بهترین در ۵ قاره! هموطنان ایسوزو مانند میتسوبیشی و تویوتا نیز محصولات مشابهی دارند. همچنین کمپانیهای معتبر اروپایی نظیر ولوو، مرسدس، مان، رنو، داف و اویکو محصولات “به اصطلاح سایز خاور” در لیست تولیدات خود دارند که درنهایت این ایسوزو است که بهترین است .. (حال شما ببینید نتیجه تحریمها چه برسرمان آورد که بِرند معتبر ژاپنی باید کنار برود یا باقیمت نجومی عرضه شود و محصولات چینی جایش رابگیرند..)

    پاسخ