;
coinex

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت 1402 اعلام شده و این نرخ‌ها حاکی از عدم تبعیت شرکت خصوصی مدیران خودرو از مصوبات شورای رقابت است!

مدیران خودرو قیمت جدید محصولات خود ویژه اردیبهشت 1402 که خودروهای تیگو 8 پرو مکس، تیگو 8 پرو، فونیکس اف افیکس پریمیوم، تیگو 7 پرو، آریزو 6 پرو، ام وی ام ایکس 55 پرو، آریزو 5 توربو و ام وی ام ایکس 22 پرو را شامل شده، منتشر کرد. این اقدام خبر از عدم موافقت این خودروساز بخش خصوصی با قیمت‌های اعلامی شورای رقابت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت رسما اعلام شد [+اعتراض وزارت صمت]

لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت 1402

لیست قیمت محصولات فونیکس مدیران خودرو  اردیبهشت 1402 در این جدول ذکر شده است:

خودرو قیمت
X22 پرو ۸۷۰,۰۷۰,۰۰۰
آریزو ۵ توربو IE ۱,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
X55 پرو IE ۱,۲۵۱,۵۰۰,۰۰۰

همچنین لیست قیمت محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو اردیبهشت 1402 شامل موارد زیر است:

خودرو قیمت
آریزو ۶ پرو ۱,۴۳۰,۸۰۰,۰۰۰
تیگو ۷ پرو ۱,۶۶۷,۸۰۰,۰۰۰
FX پریمیوم ۱,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تیگو ۸ پرو پرمیوم ۲,۲۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تیگو ۸ پرو مکس ۲,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تیگو ۸ پرو مکس IE ۲,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    سلام واقعا چی به سرمملکت ایران اومده خرید یک ماشین به قیمت خرید یک خونه هست طرف اینقدرپول داشته باشه خونه مسخره نه ماشین آشغال

    پاسخ

    سلام.ایکس ۲۲ پرو دنده ای قیمت نزدن ؟

    پاسخ

    خدا لعنت کنه همتون یک مشت اشعال به قیمت خون پدرتون می اندازید به مردم

    پاسخ

    شورای رقابت اگه با مونتاژکارا همدست نیست پس چیه قیمتهاش هم فقط واس ثبت نام بیشتر مردم ساده لوح بود ما این ماشینای آشغالو با این قیمتای مسخره و نجومی نخوایم باید کیو ببینبم مملکت بزرگتر و صاحب نداره که همه چیو مافیا و دزد بدست گرفته؟ چرا خودرو وارد نمیکنین این خواست همه ملته چرا سیر نمیشین هرچی مال و زندگی ملت بدبخت و کارگر بیچاره را میبلعین دزدی شاخ و دم که نداره این قیمتها و بازیای مسخره خود دزدیه

    پاسخ

    آقایون عزیز خواهشاً هر خودروسازی تبعیت نکرد پلمپ کنید، چطور هایما باید قیمتش از شورای رقابت باشه ولی جک نه؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام وعرض ادب بنده در۲۰اسفندبرام وی ام ایکس۲۲لیزنگی ثبت نام کردم ازقرار۶۱۵میلیون تومان اگرقیمت کاهش پیدا کرده وباتوجه به اینکه تا کنون ۵۲۲هزارتومان واریز نمودم و۹۲۲میلیون دویست وبیست هزارتومان وام دارداگرقیمت اصافه میشد قطعا باتوجه به اینکه هنوز مدارک را امروز به نمایندگی داده ام ازمن میگرفتند بعلاوه حالا که قیمت کاهش پیدا کرده باید چه کاری انجام دهم هنوز قرارداوشده

    پاسخ

    مافیای خودرو زورش بیش از این حرفهاست.این قیمت های نجومی را این از خدا بی خبران بر خلاف قانون و نظر شورای رقابت میگذارند و مردم ناچارند بخرند.خب چرا واردات خودرو را آزاد نمی گذارید هر کسی گمرکی و تعرفه های قانونی را بپردازد و خودش ماشین وارد کند نه این شرکتهای ظالم و رانت خوار.
    اصلا ما بعد از چند سال کارخانه خودروسازی داریم ولی هنوز نتوانسته اند یک خودرو خوب و سالم و بی عیب تحویل مردم بدهند.چون مافیای خودرو اجازه نمیدهد.اگر واردات آزاد بشه هم ماشین خارجی با قیمت پایین تر در اختیار مردم قرار میگیره و دیگه کسی بابت این خودروهای بی کیفیت داخلی پول نمیده.

    پاسخ

    شورای رقابت از خودرو سازها میترسدددد دددددددددد ریپ زده

    پاسخ

    این خودروسازی های مونتاژی مدیران خودرو …با تمام وقاحت و رانت و مافیایی که دارن فاطمی امین و که مخالف سیاست های خودروسازان مونتازی و مافیاش بودن و با کمک نمایندگان مجلس فاطمی امین و به زیر کشیدن و قیمت شورای قیمت گذاری ها متقبل نشدن با سود ۱۷ درصدی بپذیرن و باس قیمت هاشون به خون باباهاشون بالاتر از یک میلیارد و نیم تا الی ماشالله میفروشن کسی جلودارشون نیست . فردا یک شاسی بلند بره زیر دست معاونین وزرای صمت و معاونین تعیین شوراای قیمت گذاری همه این بادها می خوابه و همچنان ماشین گرانتر و گرانتر می شود .همین پرو ۸ تو خارج با پول ایران یک میلیاد و ۵۰۰ هم کمتر هستس ولی تو ایران دو میلیادو ششصت و ۸۰ تومان هستش

    پاسخ

    ببخشیدا همین خودروهای مونتاژی در زمان فاطمی آمین قیمتشان دو برابر شد

    پاسخ

    عجب. این بود تبعیت این خودرو ساز و دیگر مونتاژکاران از قیمت های اعلامی از شورای رقابت؟!!!! وزارت صنعت نمی خواهد ورود و نرخ ها رو اصلاح کنه؟

    پاسخ