;
coinex

تماشا کنید: فروش ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ چهره‌های سرشناس با قیمت 20 هزار دلار ؛ از کیم جونگ اون تا مارک زاکربرگ!

انتشار تصاویر مربوط‌ به فروش ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ چهره‌های سرشناس با قیمت نجومی 20 هزار دلار در فضای مجازی خبرساز شد.

یک هنرمند دیجیتالی به‌نام «مایک وینکلمن»، توانست با فروش ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ چهره‌های سرشناس از هر دانه این ماسک‌ها مبلغ 20 هزار دلار درآمد کسب کند. این ماسک‌های بی‌نظیر توسط هنرمند حاضر در کنفرانس NFT نیویورک به نمایش گذاشته شده و بیشتر مانور آن بر صورت افراد مشهور دنیای فناوری مانند ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و غیره است.

ساخت این ماسک‌های واقعی در صورتی نظر کاربران را به جلب کرده است که در عصر تکنولوژی هوش مصنوعی قرار گرفته‌ایم و این تکنولوژی بارها چهره افراد مشهور و سلبریتی‌های سرشناس جهان را به اشکال مختلف ترسیم کرده است. اما نکته جالب دیگری که این هنرمند برجسته بکار گرفته این است که وی برای ساخت هرکدام از این ماسک‌ها یک ماه زمان گذاشته و با نگاهی به این ماسک‌ها می‌توانیم عمق ظرافت و دقت را لمس کرد.

بیشتر بخوانید: درآمد 1 میلیون دلاری دونالد ترامپ از فروش NFT

فروش ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ چهره‌های سرشناس توسط یک هنرمند خلاق

یک هنرمند با نام «لندون مایر»، ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ای از چهره‌های شناخته شده حوزه فناوری، مانند «ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر و «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا طراحی کرده است. هرکدام از این ماسک‌ها که اخیراً در کنفرانس NFT نیویورک به نمایش گذاشته شدند، 20 هزار دلار قیمت دارد و ساخت آن یک ماه یا بیشتر طول می‌کشد.

«مایک وینکلمن»، هنرمند دیجیتالی که در توییتر با نام Beeple شناخته می‌شود، این ماسک‌ها را در یک رویداد ماهواره‌ای به نمایش گذاشت که براساس چهره افراد مشهوری از جمله ماسک، زاکربرگ، «اندی وارهول»، هنرمند آمریکایی، «جف بیزوس»، مدیرعامل سابق آمازون و حتی «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی ساخته شده‌اند.

فروش ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ چهره‌های سرشناس توسط یک هنرمند خلاق

Beeple در توییت خود توضیح می‌دهد که این ماسک‌ها توسط «لندون مایر»، هنرمند اهل دنور، کلرادو ساخته شده است.

او به نشریه اینسایدر اعلام کرد که همکاری‌اش با مایر در اواخر سال 2021 آغاز شد، زمانی که مایر ماسک اندی وارهول را ساخته بود. مایر پس از آن تقریباً تمام سال گذشته را روی بیش از ده‌ها ماسک کار کرده است و موفق شده تا چهره‌های مصنوعی واقع‌گرایانه‌ای از افراد مشهور صنعت فناوری را طراحی کند.

فروش ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ چهره‌های سرشناس توسط یک هنرمند خلاق

او ادعا می‌کند که برای ساخت اولین ماسک از هر شخصیت، 20 هزار دلار هزینه می‌کند و این میزان برای نسخه جدید ماسک‌هایی که قبلاً قالب آن‌ها طراحی شده بود، بین 7000 تا 15 هزار دلار است. طراحی عجیب دیگر ماسک‌ها اینکه آن‌ها در مقایسه با سر واقعی انسان‌ها، می‌توانند کمی بزرگ‌تر باشند.

فروش ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ چهره‌های سرشناس توسط یک هنرمند خلاق

Beeple که در سال 2021 یکی از قطعات هنری دیجیتال خود با نام «Everydays: The First 5000 Days» را به قیمت 70 میلیون دلار فروخته بود، در توییتی درباره این ماسک‌ها نوشت و گفت که قصد دارد از آن‌ها به‌عنوان چیزی که از آن به‌عنوان «مجسمه‌های زنده» یاد کرده، استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش ماسک‌های واقع‌گرایانه‌ چهره‌های سرشناس با قیمت 20 هزار دلار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام چطوری میتونم از این ماسکا سفارش بدم خیلی نیاز دارم فوریه

    پاسخ