;
coinex

درآمد 1 میلیون دلاری دونالد ترامپ از فروش NFT

درآمد 1 میلیون دلاری دونالد ترامپ بوسیله توافق با توسعه‌دهنده NFT INT LLC حاصل شده است.

دونالدو ترامپ براساس توافق‌نامه‌ای که بین شرکت خود (CIC Digital LLC) و توسعه‌دهنده NFT INT LLC شکل داده است، توانسته به درآمدی بسیار بالا در این حوزه دست یابد. بنابراین گزارش، اخیرا درآمد 1 میلیون دلاری دونالد ترامپ از فروش NFT فاش شده است.

بیشتر بخوانید: میزان درآمد ترامپ از شبکه اجتماعی تروث مشخص شد

درآمد 1 میلیون دلاری دونالد ترامپ از فروش NFT

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، از فروش توکن‌هایی با نام تجاری ترامپ (NFT) با ارزش بین 00.1 تا 100 دلار توانسته 1 میلیون دلار درآمد کسب کند.

مجموعه 45،000 کلکسیون دیجیتالی، که شامل تصاویر چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا است، در ماه دسامبر به فروش رفت و در عرض یک روز به پایان رسید. قیمت این مجموعه در چند هفته گذشته به دلیل اخبار مربوط به محاکمه رئیس جمهور سابق در نیویورک، رو به افزایش هم رفته است.

درآمد 1 میلیون دلاری دونالد ترامپ از فروش NFT

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از تحلیل درون شبکه‌ای NFT CryptoSlam، این پروژه تاکنون بیش از ۱۹ میلیون دلار فروش داشته است. با این حال، در هفته گذشته، تعداد کیف پول‌هایی که دارای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ترامپ بودند، با ۱۳ درصد کاهش به ۲۰۸ کیف پول کاهش پیدا کرده است.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط OpenSea، حدود 65 درصد از کلکسیونرها فقط یک NFT دارند، در حالی که 23 درصد دیگر بین دو تا سه NFT در اختیار دارند. چندین کیف پول هم دارای بیش از 100 NFT هستند. همچنین، 1000 عدد از این NFTها در دسترس عموم نیستند و در کیف پول ایمن Gnosis نگهداری می‌شوند. Gnosis یک قرارداد هوشمند چند امضایی است و برای هر گونه تقلب در جابه‌جایی دارایی‌ها، نیاز به تأیید چندین کاربر دارد.

سایت OpenSea اعلام کرده است که 10 درصد از حق امتیاز خالق برای فروش ثانویهNFTها مربوط به این پروژه است. همچنین، در حال حاضر بالاترین پیشنهاد برای NFT ترامپ 10 ETH یا حدود 20،000 دلار است. اغلب پیشنهادات در محدوده 0.3 ETH (حدود 630 دلار) قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمد 1 میلیون دلاری دونالد ترامپ از فروش NFT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر