;
coinex

حق‌السهم دولت از درآمد خدمات شبکه ارتباط سیار افزایش یافت

حق‌السهم دولت از درآمد خدمات شبکه ارتباط سیار افزایش یافت. این تصمیم براساس نامه‌ای که از طرف معاون اول رئیس‌جمهور برای هیئت وزیران ارسال شده گرفته شده است.

اخیراً نامه‌‌ای برای ارائه به هیئت وزیران نوشته شده مبنی‌بر افزایش حق‌السهم دولت از درآمد خدمات شبکه ارتباط سیار که به امضای معاون اول رئیس‌جمهور نیز رسیده است، که با بررسی‌های این هیئت به تصویب رسیده است. طبق اعلام هیئت وزیران این حق‌السهم از ۲۳٫۶ درصد به ۲۸٫۱ درصد افزایش پیدا کرده است. در ادامه جزئیات خبر را بخوانید.

بیشتر بخوانید: پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی و چالش‌های آن [+روش پرداخت]

حق‌السهم دولت از درآمد خدمات شبکه ارتباط سیار افزایش یافت

بر اساس نامه‌ای که به امضای محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، رسیده است، هیئت وزیران در جلسه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ تصویب کرده است که حق‌السهم دولت از درآمد خدمات بخش شبکه ارتباطی سیار افزایش پیدا کند.

این حق‌السهم که در مصوبه ۱۴۰۱/۴/۱ توسط هیئت وزیران ۲۳٫۶ درصد تعیین شده بود حالا اصلاح شده و با افزایش حدود 5 درصدی به میزان ۲۸٫۱ درصد رسیده است.

حق‌السهم دولت از درآمد خدمات شبکه ارتباط سیار افزایش یافت

این افزایش حق‌السهم دولت با استناد به ماده واحده قانون اجازه تعیین و وصول حق‌الامتیاز فعالیت بخش غیر دولتی در زمینه پست و مخابرات و به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور تعیین شده است.

بر این اساس، چنانچه در خدمات موضوع پروانه متقاضی یا پروانه اعاده‌شده، خدمات بخش شبکه ارتباطی سیار وجود داشته باشد، حق‌السهم دولت از درآمد بخش شبکه ارتباطی سیار ۲۸٫۱ درصد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ افزایش حق‌السهم دولت از درآمد خدمات شبکه ارتباط سیار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر