coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مصاحبه جنجالی فریبا نادری درباره شوهرش [+ویدیو]

فریبا نادری در دورهمی حضور داشت و درباره مسئله ازدواجش صحبت کرد. ویدیوی مصاحبه فریبا نادری درباره شوهرش را در ادامه تماشا کنید.

دورهمی نام یک برنامه تلویزیونی با اجرای مهران مدیری است که ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. دورهمی پربیننده ترین برنامه تاریخ تلویزیون ایران است.

راهنمای خرید تکراتو

در هر قسمت از برنامه مهران مدیری در مورد یک موضوع خاص چندین استندآپ کمدی اجرا می‌کند در ابتدا میان آیتم‌ها و در پایان و تحت عنوان حرف آخر یا کلام آخر از نگاه دیگر گفته‌ها و نمایش‌ها در این برنامه سعی در بیان مشکلات جامعه به صورت طنز یا کنایه مانند دارند. فریبا نادری در دورهمی چنین می‌گوید:

شوهرم اگه میدونست بازیگرم منو راحت‌تر می‌گرفت.

مصاحبه فریبا نادری درباره شوهرش

برنامه دورهمی فریبا نادری
برنامه دورهمی فریبا نادری

فریبا نادری (زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. نادری در شهر تهران زاده شد. او یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است.

او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید:

در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.

ویدیوی برنامه دورهمی فریبا نادری را ببینید:


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر