;
coinex

این گوشی آیفون با وجود سقوط از فاصله 4 کیلومتری زمین کاملا سالم ماند! [+فیلم]

سقوط از فاصله 4 کیلومتری هم نتوانست این گوشی آیفون را شکست دهد. مقاومت بالای گوشی‌های آیفون در ویدئوی زیر به خوبی دیده می‌شود.

سقوط از فاصله 4 کیلومتری زمین هم نتوانست گوشی آیفون یک چترباز به‌نام هاتون اسمیت را درهم بکوبد. اسمیت که برای چتربازی و پرش از ارتفاع 4 کیلیومتری زمین آماده می‌شد، در هنگام پرش متوجه شد که گوشی آیفونش زودتر از خودش به سمت زمین حرکت می‌کند. ویدئوی گرفته شده از لحظه سقوط گوشی آیفون در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص تیک‌تاک بسیار پربازدید شد. او در هنگام ورود به سمت گوشی خود می‌رود و در کمال تعجب می‌بیند که گوشی آیفونش سالم مانده و در بین چمن‌ها گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: با قابلیت جدید iOS 16 خدمات گوشی‌‌های آیفون بر اساس کشور محدود می‌شود!

آیفون و جان سالن به در بردن از سقوط از فاصله 4 کیلومتری زمین

آزمایش سقوط گوشی‌های آیفون یا هر گوشی هوشمند دیگری معمولاً از حداکثر ارتفاع 6 متری انجام می‌شود. اما اگر این دستگاه‌ها از ارتفاع بالاتری سقوط کنند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ برای پاسخ دادن به این سوال، اخیراً یک چترباز قبل از اینکه متوجه شود گوشی آیفونش سقوط کرده، از ارتفاع حدود 4 کیلومتری پرید. در ویدیویی زیر می‌توانید این حادثه و نحوه واکنش آیفون به سقوط از چنین فاصله‌ای را مشاهده کنید.

چترباز اشاره شده که «هاتون اسمیت» نام دارد، ویدیو تجربه خود را در تیک تاک به اشتراک گذاشته است. همانطور که در ویدیو زیر دیده می‌شود، آیفون اسمیت درست پس از پریدن او از هواپیما، از جیب پشتی‌اش خارج می‌شود. با این وجود، گوشی آیفون او حتی پس از سقوط از ارتفاع 4.5 کیلومتری که احتمالاً در آن زمان سرعتی بیشتر از 160 کیلومتر بر ساعت داشته، هیچ مشکلی نداشته است.

او همچنین در بخش نظرات ویدیو خود اشاره کرد که برای گوشی آیفون خود از قاب Catalyst استفاده می‌کرده است. بنابراین اگر گوشی او قاب محافظ را نداشت، می‌توان انتظار آسیب جدی را داشت. همچنین گوشی به جای اینکه روی سطوح سخت مانند سنگ یا خاک سفت فرود بیاید، در یک منطقه باتلاقی و گل آلود فرود آمده است.

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره سقوط آیفون از ارتفاع‌های بسیار بالا منتشر شده، اما به‌نظر می‌رسد این مورد یکی از قابل‌توجه‌ترین‌ها باشد، زیرا در آن، گوشی اپل از ارتفاع بسیار بالاتری سقوط کرده است. به‌عنوان مثال، یکی از گزارش‌های قبلی به گوشی آیفون 10 مربوط می‌شود که پس از سقوط از ارتفاع 3.35 کیلومتری، جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ آیفون و جان سالن به در بردن از سقوط از فاصله 4 کیلومتری زمین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر