coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده رده بندی والیبال سوپرلیگ ایتالیا 16 اردیبهشت 1402 ؛ میلانو و پیاچنزا [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده رده بندی والیبال سوپرلیگ ایتالیا 16 اردیبهشت 1402 را با ما در تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در رده بندی سوپرلیگ والیبال ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

بی شک معتبرترین رقابت باشگاهی والیبال جهان رقابت‌های سری آ والیبال ایتالیا است که به سوپرلیگا هم شناخته می‌شود؛ این رقابت‌ها در فصل ۲۰۲۳_۲۰۲۲ به روزهای پایانی خودش رسیده و امشب از ساعت 19:30 میلانو که میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد میهمان پیاچنزا در دومین دیدار رالی رده بندی است که 2 بر ۰ به نفع پیاچنزا است و برنده با ۳ پیروزی از ۵ بازی مشخص خواهد شد؛ برای تماشای پخش زنده مسابقه والیبال میلانو و پیاچنزا 16 اردیبهشت 1402 با ما باشید.

خرید بلیط هواپیما

پخش زنده رده بندی والیبال سوپرلیگ ایتالیا 16 اردیبهشت 1402

مسابقات والیبال باشگاهی سری آ ایتالیا محبوب‌ترین و معتبرترین مسابقات باشگاهی والیبال جهان است و حالا فصل ۲۰۲۳_۲۰۲۲ هم در آستانه به اتمام رسیدن قرار گرفته است.

دو تیم میلانو و پیاچنزا که در فصل عادی به ترتیب هشتم و ششم شده بودند در مرحله پلی آف دور از انتظار عمل کردند و توانستند به نیمه نهایی صعود کنند اما موفق به گذشتن از سد لوبه و ترنتینو نشده و به دیدار سوم چهارمی راه‌ یافتند.

پخش زنده رده بندی والیبال سوپرلیگ ایتالیا 16 اردیبهشت 1402
پخش زنده رده بندی والیبال سوپرلیگ ایتالیا 16 اردیبهشت 1402 / پخش زنده والیبال میلانو و پیاچنزا 16 اردیبهشت 1402 / پخش زنده میلانو و پیاچنزا 16 اردیبهشت 1402 / پخش زنده رده بندی سوپرلیگ والیبال ایتالیا 12 اردیبهشت 1402 / پخش زنده مسابقه والیبال میلانو و پیاچنزا 16 اردیبهشت 1402

گفتنی است کار یاران عبادی پور در میلانو حیرت‌انگیز بود چراکه آن‌ها به سختی به پلی آف راه یافتند اما به شکل عجیبی توانستند پروجا تیم نخست فصل عادی را حذف کنند که در نوع خود شگفتی بزرگی بود.

در تاریخ سری آ ۷ بازیکن ایرانی پیراهن تیم‌های ایتالیایی را به تن کردند که جواد معنوی‌نژاد، مرتضی شریفی، مجتبی میرزاجانپور، سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور و نهایتا میلاد عبادی پور بوده‌اند که در این بین غفور تنها بازیکنی بوده که در تیمی مطرح توپ زده و با لوبه موفق به فتح جام باشگاه‌های جهان و سوپرجام ایتالیا شد هرچند که در آن ایام غفور مصدوم بود و جالب آنکه که اگر همه‌گیری کرونا و نیمه‌تمام ماندن فصل نبود شاید غفور قهرمانی در سری آ را هم تجربه می‌کرد.

اما در حال حاضر میلاد عبادی پور که از حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ نیز انصراف داده است این موقعیت را دارد که بر سکوی سوم سری آ قرار بگیرد هرچند که میلانو فعلا سری را 2 بر ۰ عقب است و در شکست در بازی امشب در خانه حریف، به کل باید با عنوان سومی خداحافظی کند. برای تماشای پخش زنده مسابقه والیبال میلانو و پیاچنزا 16 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده والیبال میلانو و پیاچنزا 16 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر