coinex
راهنمای خرید تکراتو

با خرید گیفت کارت پلی استیشن بازی کن و لذت ببر

امروزه یکی از پدیده های دنیای گیم محصول کمپانی سونی با نام پلی‏استیشن است، که در بین جوانان، نوجوانان و طرفداران گیم از محبوبیت بالایی برخوردار است. علت آن هم وجود کارت‏های هدیه‏ای است که توسط کمپانی سونی برای خرید آیتم‏های استورPlayStation به کاربران ارائه شده است که ما آن را با نام گیفت کارت پلی استیشن میشناسیم. خرید گیفت کارت پلی‏ استیشن کاربردهای زیادی دارد. به طور مثال؛ با خرید گیفت کارت پلی‏استیشن می‌توانید بازی‌هایی که قابلیت آنلاین شدن را دارند، در فضای آنلاین بازی کنید و یا بازی‌هایی که به حالت پیش خرید در استور پلی‏‌استیشن به نمایش درآمده‌اند را بخرید. همچنین می‏توانید از تخفیفات هفتگی و سالانه کمپانی سونی بهره‏مند شوید و تم‌های آنلاین برای صفحه اول خود خریداری کنید. فیلم و موزیک بخرید و در کل لحظات شیرین‏تری را در دنیای گیم خود تجربه کنید.

قطعا، تجربه بازی به صورت آنلاین برای گیمرها بسیار لذت‌بخش می‌باشد و این مهم‌ترین دلیلی است که گیمرها، به خرید گیفت کارت پلی‏استیشن روی می‏آورند. فروشگاه‏های زیادی اقدام به فروش گیفت کارت پلی استیشن می‏کنند، اما اگر شما به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید گیفت کارت پلی‏استیشن هستید حتما و حتما به وبسایت اوریکس‏گیم سر بزنید تا بعد از مشاهده قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن در سایت با خیال راحت از ارزان بودن آن نسبت به دیگر سایت ها اقدام به خرید گیفت کارت پلی‏استیشن کنید. در ادامه با ORIXGAME همراه باشید تا به معرفی گیفت کارت پلی ‏استیشن پلاس، فروشگاه‏های معتبر و نامعتبر برای خرید گیفت کارت PSN و قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن در وبسایت معتبر اوریکس‏گیم بپردازیم.

گیفت کارت پلی‏‌استیشن پلاس چیست؟

با گیفت کارت پلی‌‏استیشن شما می‏توانید بازی‏‌های را که توسط کمپانی سونی ارائه می‏‌شود خریداری کنید؛ اما با گیفت کارت پلی‏‌استیشن پلاس PSN PLUS این امکان برای شما فراهم می‏شود تا با اشتراک‏های 1 ماهه، سه ماهه و یکساله بازی‏های گروهی آنلاین را خریداری کنید، همین‏طور از تخفیف‌های ویژه‌ای که شرکت سونی به صورت هفتگی و ماهانه بر روی برخی از آیتم‏ها اعمال می‏‌کند بهره‌‏مند شوید.

با خرید گیفت کارت پلی استیشن بازی کن و لذت ببر

قیمت گیفت کارت پلی‌‏استیشن در اوریکس‌‏گیم

وبسایت اوریکس‏گیم مفتخر است تا پکیج‏های کاملا اقتصادی و ارزان را با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت‏ها و بدون ثبت نام و احراز هویت داخل سایت تجربه یک خرید لذت بخش را به شما عزیزان هدیه دهد. کافیست تا با مراجعه به سایت قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن (Play Station Gift Card) را مشاهده کرده و مقدار مورد نیاز خود را به صورت ریالی خریداری کنید.

همچنین اگر از طرفداران بازی‏های اکشن هستید با مشاهده قیمت یوسی پابجی موبایل (UC PUBG Mobile) و در صورت علاقه به بازی‏های شوتینگ نیز با مشاهده قیمت جم موبایل لجند (Mobile Legends GEM)  نسبت به خرید آن‏ها اقدام کنید.

ضمنا با مراجعه به سایت می‏توانید به لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، از تخفیفات و آفرهای فوق العاده جذاب آن‏ها برخوردار شوید.

محصولات دیگر فروشگاه اوریکس‏گیم

همانطور که پیش‏تر گفتیم ارزان بودن و امن بودن شعار ماست. پیشنهاد می‏کنم حتما به سایت ما سر بزنید تا از قیمت محصولاتی که ارائه می‏دهیم شگفت زده شوید و از خرید خود لذت ببرید. برخی از این محصولات شامل:

مشاهده قیمت سی‏پی‏کالاف دیوتی موبایل نسبت به دیگر سایت‏ها و خرید سی‏پی‏کالاف دیوتی موبایل ارزان و مطمئن بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود

مشاهده قیمت‏ گیفت کارت ایکس باکس در اوریکس‏گیم و خرید گیفت کارت ایکس باکس از این وبسایت

مشاهده قیمت گیفت کارت آیتونز نسبت به دیگر سایت‏ها و خرید گیفت کارت آیتونز از اوریکس‏گیم

مشاهده قیمت گیفت کارت اپل و خرید گیفت کارت اپل با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت‏ها

مشاهده قیمت گیفت کارت آیفون و خرید گیفت کارت آیفون ارزان از اوریکس‏گیم

با خرید گیفت کارت پلی استیشن بازی کن و لذت ببر

کدام فروشگاهها برای خرید گیفت کارت پلی‏‌استیشن نامعتبرند؟

فروشندگان زیادی وجود دارند که با تبلیغات گول زننده باعث فریب خریدار می‏شوند. به این صورت که با ارائه قیمت‌های پایین برای خرید گیفت کارت پلی‏استیشن خیلی از افراد را دچار اشتباه می‏کنند، غافل از اینکه این گیفت کارت‌ها هک شده می‌باشند. از طرفی فروشندگان دیگری هم هستند که برای جلب مشتری از قیمت‌های بالا استفاده می‌کنند تا به مشتری حس اطمینان از قانونی بودن اکانت را القا کنند. پس مراقب باشید تا گرفتار این کلاهبرداران نشوید.

فروشگاه های معتبر برای خرید گیفت کارت پلی‌‏استیشن

اوریکس‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین کمترین قیمت، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل گیفت کارت‏های خریداری شده را مانند خرید یوسی پابجی موبایل و خرید جم موبایل لجند در حساب کاربری شما عزیزان واریز کند تا شما با خیال راحت فقط و فقط به بازی کردن بپردازید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر