;
coinex

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 با افزایش قیمت قابل توجهی توسط کرمان موتور آغاز شده است.

شرکت مطرح کرمان موتور از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرد. طبق این طرح، پیکاپ آفرود KMC T8 با موعد تحویل 90 روزه با شرایط ویژه از 11 اردیبهشت‌ماه تا 25 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. خودرو پیکاپ ذکر شده پرفروش‌ترین و بهترین پیکاپ ساخت داخل است که چندی پیش در آمار فروش پیکاپ‌های کشور نیز عنوان خود را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: لیست خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شد؛ مثل همیشه ایرانخودرو بدقولی کرد! [+فهرست محصولات]

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 ابلاغ شد

کرمان موتور شرایط فروش نقدی KMC T8 را با تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد. بر اساس اعلام روابط عمومی کرمان موتور قیمت این خودرو یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که در یک مرحله از سوی خریداری پرداخت خواهد شد.

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 ابلاغ شد

همچنین بر اساس اعلام کرمان موتور خرید این خودرو از ۱۱ ام تا ۲۵ ام اردیبهشت‌ماه و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. همچنین سود تاخیر ۳ درصد برای خریداران این خودرو در نظر گرفته شده است.

KMC T8 به پیشرانه ۲ لیتر توربو را مجهز است که خروجی‌های ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت در این پیکاپ از طریق جعبه دنده دستی ۶ سرعته به چرخ‌ها می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر