;
coinex

دست رد بلواسکای به جو بایدن ؛ جک دورسی قید رئیس جمهور را زد!

دست رد بلواسکای به جو بایدن آه از نهاد رئیس‌جمهور آمریکا درآورد. بایدن در لیست آزمایش بلواسکای نفر آخر هم نیست.

دست رد بلواسکای به جو بایدن در شرایطی رقم خورد که معلوم نیست رئیس‌جمهور آمریکا تا چه زمانی باید برای ورود به شبکه اجتماعی بلواسکای صبر کند. بایدن یکی از نزدیک به دو میلیون کاربری‌ست که در لیست انتظار برای ورود و آزمایش رقیب توییتر قرار دارد و تا حالا خبری از تأیید شدن آن نیست. شبکه اجتماعی محبوب جک دورسی نیز اعلام کرد که فعلاً نمی‌توانیم هیچ‌یک از سران کشورهای جهان را بپذیریم.

بیشتر بخوانید: دعوتنامه بلواسکای صادر نشده جنجال‌ساز شد؛ رقب توییتر چه زمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد؟

دست رد بلواسکای به جو بایدن در ماجرای ورود به بلواسکای

حساب رسمی بلو‌اسکای اعلام کرد به دلیل اینکه این اواخر تحت آزمایش بتا قرار دارد، سیاست فعلی این شبکه اجتماعی این است که نمی‌تواند سران کشورها را در مرحله بتا بپذیرد. در این پست آمده است:

این شرکت، قدردان اشتیاق همه در ارسال دعوت‌نامه‌ها است، اما از این کاربران خواسته است پیش از دعوت از چهره‌های برجسته، به تیم توسعه خبر دهند.

در میان جدیدترین رقیبان توییتر، بلو‌اسکای از سوی جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر راه‌اندازی شده است و در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار کاربر دارد که شامل الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده جمهوری‌خواه آمریکا است. کاربران بلو اسکای با انتخاب یک عکس، نام کاربری و نام دامنه، حساب کاربری ایجاد می‌کنند و پس از ایجاد حساب، می‌توانند پست، پست مجدد و پاسخ به کاربران دیگر را ارسال کنند.

دست رد بلواسکای به جو بایدن در ماجرای ورود به بلواسکای

یک تب جست‌وجو برای یافتن افراد دیگر وجود دارد و پلتفرم، افرادی که در شبکه کاربر وجود دارند را برای دنبال کردن، پیشنهاد می‌کند. تایم‌لاین بلو اسکای به دو فید تقسیم می‌شود که شامل پست کاربرانی است که یک حساب دنبال می‌کنند و بخش What›s Hot است که محبوب‌ترین پست‌ها را نمایش می‌دهد. برخلاف اکثر اپلیکیشن‌های مشابه، بلو اسکای قابلیت ارسال پیام مستقیم یا هشتگ ندارد. بلو اسکای یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به معنای عدم ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران در سرورهای متعلق به یک شرکت است.

با این حال، کاربران بلو اسکای در هنگام ورود به پلتفرم، نیاز به انتخاب یک سرور ندارند. بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، بلو اسکای تنها چند روز پس از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را تکمیل کرده است، نسخه آزمایشی بتای خود را راه‌اندازی و یک فهرست انتظار ایجاد کرد که اکنون به حدود دو میلیون نفر رسیده است. اما هنوز معلوم نیست چه زمانی این سایت کامل در دسترس همه قرار می‌گیرد و فهرست انتظار آن حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ دست رد بلواسکای به جو بایدن در ماجرای ورود به بلواسکای چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر